Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ei rahallisesti kannata mennä töihin.

Vierailija
07.10.2006 |

miehen nettopalkka 1100e/kk.

Oma nettopalkkani oli n. 950e/kk.

Laskeskelin vaan, että kotihoidontukea plus hoitolisää saan n. 400e/kk. Plus asumistuki 100e/kk. Jos menisin töihin, jouduttaisiin maksamaan hoitomaksut ja työmatkakulut eikä saataisi yhtään asumistukea. ELi minun ei kannata mennä töihin, koska käteen jäisi vain pari sataa enemmän/kk jos olisin töissä. Mieluummin hoidan lapset kotona, kuin raahaan itseni joka aamu töihin ja lapset hoitoon 200 e takia kuukaudessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa, että työnteosta olisi oikeasti jotain hyötyäkin!

Vierailija
2/4 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienellä tuntimäärällä mulle jää noin 700¿ käteen kuussa + lapsilisät... mies tienaa ihan hyvin, hänellä jää noin 2000¿ käteen kuussa + muut työt siihen päälle. meillä pienempi lapsi hoidossa ja isompi eskarissa.. mies lupasi maksaa hoitomaksun 200¿ ja minä maksan pojan iltapäiväkerhomaksun 60¿ sekä tietysti omat bensat yms. ja ruuat. en ole ollenkaan varma miten tällä rahalla pitemmän päälle pärjää, mutta aikansa kutakin! =)

lopulta päätin lähteä jo ihan oman mielenterveyteni takia töihin, koska vuositolkulla kotona olevaa äitiä minusta ei kyllä saisi... pää hajoaisi! =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan töihin menevätkin pääsääntöisesti hyväpalkkaiset.

Vierailija
4/4 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllettäisiin parempiin tuloihi, mut eikö näillä esim kassantädellä oo 25-30 h viikossa vaan töitä. Ja päivätyötätekevän lähärin peruspalkkakin on vaan n 1600 ¿ buttona. sillä ei pahemmin juhlita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän