Polkan leikkaaminen itse, kokemuksia?
Miten on onnistunut parhaiten vai onko onnistunut? Olen itse paristi leikannut long bob-mallin itse ja se on onnistunut ihan hyvin. Nyt haluaisin lyhyemmän polkan.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilet ensin itse leikkaamista, sen jälkeen kampaaja tekee sen. Nimim. Kokemusta on
Äläs nyt… Olen monet kerrat leikannut omat hiukseni ja lisäksi lasten ja miehen hiuksia. Ihan hyviä on useimmiten tullut, joskus on mennyt vaan aikaa aika paljon 😄 T. Ap
Löytyykö mitään ponnarimenetelmää?
Mä olen leikannut erilaisia, hiukset ponnarille ja pätkässyt, mitä on netistä löytynyt.
Kattila päähän ja tussilla viiva, sit leikkaat viivaa myöten peilistä katsoen. tai koneella painat poikki.
Netissä myydään pitkiä hiussolkia joiden avulla tuota voi testata, eli hiukset kiinni soljella ja leikkaus reunaa pitkin.
Saa pitkiä solkia marketeistakin, mutta niitä ei ole suunniteltu tuota varten, joten ei ole yhtä helppoa.
Itse leikkaan aina itselleni lyhyen polkan, ja kun hiuslaatu on mallia "pörrö", ei kukaan huomaa eroa. Paksuissa ja sileissä hiuksissa virheet erottuu.
Kokeilet ensin itse leikkaamista, sen jälkeen kampaaja tekee sen. Nimim. Kokemusta on