Tuleeko muille Tinder-väsymystä?
Lataan aina sovelluksen ihan innoissani ja on kiva viestitellä miesten kanssa. Jossain vaiheessa vaan alkaa uuvuttaa ja jokainen yhteydenotto tuntuu joltain vaatimukselta. Mitä tämä on?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Saat aluksi dopamiiniryöpsähdyksiä joka välissä, kun koet uutuudenviehätystä näiden uusien profiilien, matchien ja viestien parissa. Dopamiini on se välittäjäaine joka vaikuttaa mm. motivaation ylläpitämiseen. Kun hommasta on raikkain tuulahdus mennyt, ei sitä dopamiiniakaan turskahtele enää samaan malliin -> homma ei tunnu enää palkitsevalta.
Ei homma tunnu enää palkitsevalta vaikka haalisin lisää uusia matcheja. Alkaa vaan väsyttää ja kyllästyttää koko touhu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat aluksi dopamiiniryöpsähdyksiä joka välissä, kun koet uutuudenviehätystä näiden uusien profiilien, matchien ja viestien parissa. Dopamiini on se välittäjäaine joka vaikuttaa mm. motivaation ylläpitämiseen. Kun hommasta on raikkain tuulahdus mennyt, ei sitä dopamiiniakaan turskahtele enää samaan malliin -> homma ei tunnu enää palkitsevalta.
Ei homma tunnu enää palkitsevalta vaikka haalisin lisää uusia matcheja. Alkaa vaan väsyttää ja kyllästyttää koko touhu.
Ap
Ei niin. Ei se vanha tuttu huume toimi enää samalla lailla kun siihen on jo kehittynyt toleranssia. Sun aivoissa kyse on täsmälleen samasta asiasta.
Jos sieltä ei löydä etsimäänsä, harvoin sitä jaksaa montaa kuukautta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä ei löydä etsimäänsä, harvoin sitä jaksaa montaa kuukautta putkeen.
Tää tapahtuu jo viikossa..
Ap
Väsyttäähän se. Miehet eivät lue mun tekstiä. Mulla on myös lyhyt kuvaus itsestäni sekä selkeät kasvo- ja vartalokuvat. Ne tykkäykset on laidasta laitaan. Moni ei selvästikään kunnioita mun toivetta eli ei kiitos lapsellisille. Miehillä on myös todella suttuisia kuvia. Joillakin aina aurinkolasit päässä. Tykätkää naisista vastaavilla spekseillä! Ja sitten nämä ritarit, jotka olisivat heti tulossa panemaan. Ahdistun jokaisesta keskustelun avauksesta, kun tuota seksitörkyä tulee niin paljon. Pidän seksistä, mutta ei kiinnosta puhua aiheesta ihmisen kanssa jota en ole tavannut. Netti on täynnä pokea ja onlyfanssiä ja instaa. Menkää sinne ullukat!
Kokeile ap että juttelet vain yhden miehen kanssa kerrallaan. Jospa se olisi vähemmän uuvuttavaa ja myös hedelmällisempää, niin pääsisit pois Tinder-kurimuksesta :)
Itse päätin luopua koko deittailusta. Tapasin jopa kiinnostavia naisia, mutta joku siinä hommassa tuntui raskaalta. Sitten ymmärsin, että parempi kaikille, etten enää käytä noita sovelluksia ja elän tyytyväisenä.
Minua alkaa väsyttää jo ajatus Tinderiin menosta. - Kokea hetki toivoa siitä, että löytäsi jonkun ja saisi oikeasti joitain mukavia yhteydenottoja kunnes sitten taas herätä ja huomata, että yhtä sinkku olen kuin ennen sinne menoakin.
No älä ota vastaan mitään vaatimuksia, se on vaan tinder. Jos joku matchi tuntuu uuvuttavalta, blokkaat heti.
Nykyajan kieli on outoa. Kun ollaan kyllästytty johonkin, niin se on aina jokin ”väsymys”.
Miksi tavallinen duunari mies ei kelpaa naisille?Pitäisi olla sporttinen ja akateeminen.
En oo rikas ja velkaakin on.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan kieli on outoa. Kun ollaan kyllästytty johonkin, niin se on aina jokin ”väsymys”.
Kyllästyminen ja väsymys voivat aiheuttaa samanlaisia tuntemuksia.
Mulla tämä sama efekti tulee parissa päivässä, joten tuttu tunne. Ei vain jaksa, vaikka alkuun olenkin innoissani.
Siskot! Muistakaa, että teette itsestänne patriarkaatin orjia viehättymällä miehistä.
Ap lienee käsittänyt väärin sovelluksen idean. Jos sitä seuraa ei halua, niin ehkä se kannattaa jättää lataamatta?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ap että juttelet vain yhden miehen kanssa kerrallaan. Jospa se olisi vähemmän uuvuttavaa ja myös hedelmällisempää, niin pääsisit pois Tinder-kurimuksesta :)
Tinderin ja vastaavien perusongelma, että saadaksesi matcheja sinun tarvitsee tykätä useammasta profiilista. Noista tykkäyksistä voi sitten tulla useampi match. Maksamalla tietysti voisi valikoida saamistaan tykkäyksistä juttukumppanin kerrallaan, mutta moni kuten minäkään ei halua palvelusta maksaa.
Kun sitten on saanut vaikka neljä matchiä, niin paha siinä kolmella laittaa viestiä, että just nyt juttelu yhden kanssa kesken, että katotaan myöhemmin jos siitä ei mitään tule. Ensimmäinen matchisi voi jättää vastaamatta avaukseesi tai lopettaa koska vain viestittelyn.
Vierailija kirjoitti:
Ap lienee käsittänyt väärin sovelluksen idean. Jos sitä seuraa ei halua, niin ehkä se kannattaa jättää lataamatta?
Haluan mä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin ja vastaavien perusongelma, että saadaksesi matcheja sinun tarvitsee tykätä useammasta profiilista. Noista tykkäyksistä voi sitten tulla useampi match. Maksamalla tietysti voisi valikoida saamistaan tykkäyksistä juttukumppanin kerrallaan, mutta moni kuten minäkään ei halua palvelusta maksaa.
Kun sitten on saanut vaikka neljä matchiä, niin paha siinä kolmella laittaa viestiä, että just nyt juttelu yhden kanssa kesken, että katotaan myöhemmin jos siitä ei mitään tule. Ensimmäinen matchisi voi jättää vastaamatta avaukseesi tai lopettaa koska vain viestittelyn.
No eikö niitä tykkäyksiä voi jakaa pari ja odottaa tuleeko matseja ja sitten keskustella yhden kanssa? Yleensä ne matsit syntyy lähipäivinä. Tässä haetaan nyt vain ratkaisua
Vierailija kirjoitti:
Alkukarsintaan on pakko ottaa suurempi joukko. Aika nopeasti sitä huomaa, että kenen kanssa kannattaa jatkaa ja kenen ei.
Ap