Miltä teistä muista yksinäisistä kevät tuntuu?
Mua ahdistaa. Kevät on hieno uusi alku ja haluaisin niiiiin kokea elämää ja upeita asioita. Mutta mä tiedän jo että tääkin vuosi on ihan samanlainen kuin edelliset. Mikään mun yrityksistä muuttaa elämääni ei oo tuottanut tulosta. En usko enää että mikään muuttuu. Kevät itkettää ja ahdistaa, vieläkin yksin. Ja tähän ei tarvitse tulla kenenkään avautumaan miten kivaa on olla yksin ja välillä soittaa sukulaisille ja rapsutella miestä kainalosta. Te ette tiedä yksinäisuudestä.
Kommentit (8)
Pattayalla parasta olla yksin aina, ei todellakaan kavereiden kans sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Tänään juuri stressailin kesälomaa samasta syystä. Yksin ihan dorkaa lähteä jonnekin lomakeskukseen viikoksi mätänemään. Ja maksaa hunajaa kun yksin lähtee.
Jep. Olisi ihanaa lähteä jonnekin mutta tiedän jo kokemuksesta miten ankealta se sitten tuntuu. Näät kun muut on perheineen siellä, itse yksin. Mulle oli tosi vaikeaa päättää mille ajalle toivon kesälomaa kun en yhtään tiennyt enkä tiedä vieläkään mitä teen. Se on iso musta aukko. Niin kuin kaikki tulevaisuudessa. Työpaikka ja rutiinit pitää mut kasassa, välillä keksin jotain menoa. Katsoin tänään puistossa istuvia ryhmiä ja mietin että mä en oo koskaan istunut puistossa muuten kuin yksinäni. Ap
Toisaalta hyvä ja toisaalta huono.
Keväässä on kiva, kun valoisuus lisääntyy, luonto herää ja tulee lämpimiä kelejä.
Sitten toisaalta vuoden pimeään aikaan voi huoletta olla yksin sisällä, ulkona pimeässä kukaan ei huomaa sinua ja muutenkin se eristäytyminen on siihen vuodenaikaan jotenkin hyväksyttävämpää.
No, yksin menee tämäkin kevät ja kesä enkä paljoa tule missään käymään joten melko turhaa pohdintaa.
Miksi et kykene integroitumaan jonkun muun yksinäisen kanssa sillä yksinäisissä luulisi olevan valinnan varaa kun niitä on niin paljon.
Rakastan vuoden aikoja ! Miksi ? Vastaus: Tuo aina jotain uutta odotaa joka toteutuu aivan varmasti: Kevät,kesä syksy.talvi yksin asuvalle ja yksinäiselle !
Et ole yksin. Samoin ajatuksin mennään jo kuudetta vuotta.
Vähän sama. Tänään juuri stressailin kesälomaa samasta syystä. Yksin ihan dorkaa lähteä jonnekin lomakeskukseen viikoksi mätänemään. Ja maksaa hunajaa kun yksin lähtee.