Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v on itkenyt koko illan enkä saa häneen mitään kontaktia

Vierailija
21.04.2022 |

Ihan hirveää kun ei tiedä, mikä toisella on. Hän ei ole moneen vuoteen itkenyt tuolla tavalla. Päivällä tein töiden jälkeen ruokaa ja hän tuli syömään ihan tavallisesti. Sitten kävi jotain. Kävin hänen luonaan, mutta poika ei suostunut tulemaan peiton alta pois. Hän ei vastannut mihinkään mun kysymyksiin. Lähdin pois kun ajattelin, että jos hän haluaa olla yksin. Ihan hirveää kun ei tiedä mikä hänellä on.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on jättänyt. Poikaystävä on jättänyt. Tärkeä ihminen on kirjoittanut ikävästi. Joku on kirjoittanut somessa ikävästi. Joku on levittänyt huhun.

Nämä kaikki olisi aikuisellekin surullista.

Vierailija
22/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä on jättänyt. Poikaystävä on jättänyt. Tärkeä ihminen on kirjoittanut ikävästi. Joku on kirjoittanut somessa ikävästi. Joku on levittänyt huhun.

Anteeksi! Tyttöystävä on jättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vähintään 15 vuotta äitinä olleen ihmisen tuollainen tilanne handlata jo.

Vierailija
24/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana vanhempi, Ap! Muistan itse kun itkin teininä sitä, kun olin yksipuolisesti ihastunut. Äiti näki minun itkevän, haukkui maan rakoon ja käski olla pillittämättä.

Kiitos paljon sinulle ja toisellekin tsemppaajalle ❤️ en ikinä toimisi tieten tahtoen noin. En tiedä toiminko vahingossa nyt väärin, mutta en ainakaan tahallisesti. Olen vain ihan hukassa tän kaiken suhteen. Ap

Et toimi väärin.

Kun sanat on hukassa teot toimii. Tee sitä iltapalaa niin näytät teollasi, että välität ja olet lähellä tarvittaessa.

Vierailija
25/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese sen suu fairylla, nii minunkin vanhemmat tekivät minulle 90-luvulla

Vierailija
26/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain isoa se on. Ainakin teinin mielestä isoa. Älä välitä. Kaikki järjestyy varmasti. Tavalla tai toisella.

Vierailija
27/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ensimmäinen ero. Käy kipeää, mutta kyllä se siitä. Muistuta kuitenkin, että voi puhua kanssasi mistä tahansa ja että olet tukena olipa kyse mistä hyvästä. Älä tungettele, mutta kunhan lempeästi muistutat.

Vierailija
28/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whuoaaaaaou! Hienosti tehty! On ainakin puhtaat silmät nyt

Vierailija
29/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana vanhempi, Ap! Muistan itse kun itkin teininä sitä, kun olin yksipuolisesti ihastunut. Äiti näki minun itkevän, haukkui maan rakoon ja käski olla pillittämättä.

Kiitos paljon sinulle ja toisellekin tsemppaajalle ❤️ en ikinä toimisi tieten tahtoen noin. En tiedä toiminko vahingossa nyt väärin, mutta en ainakaan tahallisesti. Olen vain ihan hukassa tän kaiken suhteen. Ap

Et toimi väärin.

Kun sanat on hukassa teot toimii. Tee sitä iltapalaa niin näytät teollasi, että välität ja olet lähellä tarvittaessa.

Kiitos, kun kuuntelitte! ❤️ Mä meen tekemään. Eiköhän tämä tästä järjesty, ajan kanssa viimeistään. Ap

Vierailija
30/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olettamuksia täällä tehdään? Tyttö- tai poikaystävä, ihan sama.

Vierailija
31/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla poikaystäväkin?

Vierailija
32/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa kipeäksi?

Vierailija
33/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et toimi väärin.

Kiitos, kun kuuntelitte! ❤️ Mä meen tekemään. Eiköhän tämä tästä järjesty, ajan kanssa viimeistään. Ap

Miten ja MIKSI teette vielä tähän aikaan iltapalaa? Meillä ei syödä näin myöhään.

Vierailija
34/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuhoinen....

Vierailija
35/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se poika itkee peiton alla?

Vierailija
36/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et toimi väärin.

Miten ja MIKSI teette vielä tähän aikaan iltapalaa? Meillä ei syödä näin myöhään.

Eikö teillä ole yöllä nälkä?

Vierailija
37/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on vetäissyt sitä.

Vierailija
38/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetuhoinen....

Älä pelottele aloittajaa

Vierailija
39/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et toimi väärin.

Eikö teillä ole yöllä nälkä?

Ei ole. Ihmiset syö nykyään ihan liikaa

Vierailija
40/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu viereen ja silitä, jos antaa. Älä sano mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän