Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15v on itkenyt koko illan enkä saa häneen mitään kontaktia

Vierailija
21.04.2022 |

Ihan hirveää kun ei tiedä, mikä toisella on. Hän ei ole moneen vuoteen itkenyt tuolla tavalla. Päivällä tein töiden jälkeen ruokaa ja hän tuli syömään ihan tavallisesti. Sitten kävi jotain. Kävin hänen luonaan, mutta poika ei suostunut tulemaan peiton alta pois. Hän ei vastannut mihinkään mun kysymyksiin. Lähdin pois kun ajattelin, että jos hän haluaa olla yksin. Ihan hirveää kun ei tiedä mikä hänellä on.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit? Juttele sit kun saa itkunsa itkettyä.

Vierailija
2/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Vie jotain mistä hän pitää esim lämmin kaakao ja voileipä. Sano että jos haluat jutella niin haluan olla läsnä. Jos haluat olla yksin, niin sekin on ok. Olen tukenasi mitä tahansa on tapahtunutkin.

Vierailija
4/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä sitä huolestuu herkästi kun oma lapsi on surullinen. Luultavasti tilanne ei oo nyt niin paha, miltä näyttää. Pieni juttukin saa helposti nuoren maailman raiteiltaan. Kavereiden kanssa isompi riita tai saanut pakit ihastukselta. Usko pois, murhe väistyy nopeasti noin nuorelta. Kaikki on isossa mittakaavassa varmasti hyvin.

Vierailija
5/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsuruja?

Vierailija
6/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna aikaa kertoa?

Tottakai, mutta vielä ei ollut siihen valmis. Ap

Vierailija
7/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Vie jotain mistä hän pitää esim lämmin kaakao ja voileipä. Sano että jos haluat jutella niin haluan olla läsnä. Jos haluat olla yksin, niin sekin on ok. Olen tukenasi mitä tahansa on tapahtunutkin.

Tämä on varmasti hyvä neuvo. Mua vaan ahdistaa kun en saa häneen kontaktia. En tiedä haluaako hän olla yksin vai haluaako hän, että olisin hänen kanssaan. Varmaan yksin, jos ei halua tulla pois peiton alta tai vastaa mitään, kun kysyn, että haluaako hän, että jään? Ap

Vierailija
8/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusataan koulussa. Nyt tuli seinä vastaan. Enää ei jaksa esittää, että kaikki on hyvin.

Vierailija
9/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä. Ole läsnä.

Halaa.

Vierailija
10/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee erityisen hyvää iltapalaa pöytään valmiiksi ja pyydä syömään. Lämmintä juomaa, teetä, kaakaota.

Tässä välissä älä käy kyselemässä.

Sitten pöydässä älä käske puhumaan. Juttelet vain jotain. Jos puhuu voit jatkaa hellävaroen aiheesta.

Vierailija
11/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti hyvä neuvo. Mua vaan ahdistaa kun en saa häneen kontaktia. En tiedä haluaako hän olla yksin vai haluaako hän, että olisin hänen kanssaan. Varmaan yksin, jos ei halua tulla pois peiton alta tai vastaa mitään, kun kysyn, että haluaako hän, että jään? Ap

Millainen oli pienempänä?

Jos ei vastaa, että haluaa sinun poistuvan, niin jää. Haluaa että olet läsnä.

Vierailija
12/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydänsuruja?

Toivottavasti. Ne menee aikanaan ohi. Toivon niin paljon ettei ole mitään isompaa. Ap

Vierailija
13/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä moni on ahdistunut ja masiksessa. Aikuiset painostavat ja ihmissuhdehuolia. Kukaan ei siis ymmärrä.

Vierailija
14/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee erityisen hyvää iltapalaa pöytään valmiiksi ja pyydä syömään. Lämmintä juomaa, teetä, kaakaota.

Tässä välissä älä käy kyselemässä.

Sitten pöydässä älä käske puhumaan. Juttelet vain jotain. Jos puhuu voit jatkaa hellävaroen aiheesta.

Jos ei halua tulla hyvälle iltapalalle, älä pakota.

Sitten ajattele, että hän on ihminen, jolla on suruja. Silloin on suruja, kun itkettää.

Ja ole hänelle ihana ja anna hänelle valmis iltapala huoneeseen.

Ja sitten halaus. Ja jätä rauhaan.

Tai anna tulla syömään keittiöön omassa rauhassa omaan aikaan valmiina olevaa iltapalaa. Voit olla lähettyvillä, mutta älä mene pöytään viereen jos ei halua puhua nyt.

Voit vielä illalla myöhemmin kuulostella haluaako jutella, jos ei, älä pakota. Kysy sitten huomenna rauhassa ohimennen tavallaan pöydän ääressä.

Vierailija
15/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitinä sitä huolestuu herkästi kun oma lapsi on surullinen. Luultavasti tilanne ei oo nyt niin paha, miltä näyttää. Pieni juttukin saa helposti nuoren maailman raiteiltaan. Kavereiden kanssa isompi riita tai saanut pakit ihastukselta. Usko pois, murhe väistyy nopeasti noin nuorelta. Kaikki on isossa mittakaavassa varmasti hyvin.

Eivät nämä ole pieniä juttuja vaan jopa loppuelämän määrittäviä asioita.

Vierailija
16/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! ❤️

Vierailija
17/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana vanhempi, Ap! Muistan itse kun itkin teininä sitä, kun olin yksipuolisesti ihastunut. Äiti näki minun itkevän, haukkui maan rakoon ja käski olla pillittämättä.

Vierailija
18/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen oli pienempänä?

Jos ei vastaa, että haluaa sinun poistuvan, niin jää. Haluaa että olet läsnä.

Ihan pienenä oli tosi tulisielu ja näytti vahvasti kaikki tunteet. Nelosen ja vitosen aikaan rauhottui ja alkoi suremaan ja mököttämään omassa huoneessaan, mutta on ollut silloin tosi tarkka, että silloin hänen luokseen ei saa tulla. Nyt ei sanonut yhtään mitään. Sen takia olen hukassa. On nyt niin erilainen kuin pitkään aikaan on ollut. Siksi pelkäänkin, että mitä on tapahtunut. Ahdistaa olla näin hukassa. Ap

Vierailija
19/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murkku ikä.Anna olla rauhassa.Muistele minkälainen itse olit tuon ikäisenä.Helotta sinua!Hyvä itkee eikä patoa suruaan vihaksi.

Vierailija
20/56 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana vanhempi, Ap! Muistan itse kun itkin teininä sitä, kun olin yksipuolisesti ihastunut. Äiti näki minun itkevän, haukkui maan rakoon ja käski olla pillittämättä.

Kiitos paljon sinulle ja toisellekin tsemppaajalle ❤️ en ikinä toimisi tieten tahtoen noin. En tiedä toiminko vahingossa nyt väärin, mutta en ainakaan tahallisesti. Olen vain ihan hukassa tän kaiken suhteen. Ap