Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Fazerin sinisen resepti muutettiin?

Vierailija
21.04.2022 |

Nykyään se on pahaa ja sen sijaan punainen maistuu nykyään siltä, miltä sininen ennen. Jotenkin kummallinen veto Fazerilta?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovuin fazerin sinisestä jo vuosia sitten ja siirryin punaiseen kunnes sekin huononi.

Vierailija
22/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin Punainen on nyt vuorostaan huono.

Oon rakastanut punaista, ja ostanut sitä viikoittain. Yhtäkkiä se on muutettu marabon maitosuklaan makuiseksi. Ennen oli semmoinen toffeemaisen aromikas, silkkinen. Nyt ihan karmeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa söin joka aamu itse tekemääni "suklaata", siinä oli tummaa kaakaota, kaurahiutaleita, voita ja ruokosokerisiirappia. En kyllä pystynyt enää syömään riokodokeria kun näin, miten sen tuotannossa ihmiset myrkyttyy, ainakin Intiassa.

Vierailija
24/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen on tässä kuussa muuttunut KAMALAKSI.

Vierailija
25/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut, että punainen on marabouta nykyään. Yäk.

Vierailija
26/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon rakastanut punaista, ja ostanut sitä viikoittain. Yhtäkkiä se on muutettu marabon maitosuklaan makuiseksi. Ennen oli semmoinen toffeemaisen aromikas, silkkinen. Nyt ihan karmeaa.

Samoin! Olin korvannut Sinisen Punaisella. Viimeksi kun ostin (valmistuspäivä 5.3.2022), sylkäisin pois ja huuhdoin suuni. Kävin ostamassa Sinisen. Tylsän makuista, en pystynyt syömään kuin pari palaa ja heitin senkin levyn pois.

Mutta että Punainenkin huonoa!

Vierailija
27/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tylsän makuista, että puistattaa. Tuntuu pelkkä makeus. Kiinnostaisi tietää, mitä on tapahtunut. Miten vaikuttaa myyntiin?

Vierailija
28/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vain Vihreää. Sen maku on onneksi entisellään.

Vierailija
29/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muissa Fazereissa (kuin Sinisessä ja Punaisessa) sama ilmiö?

Vierailija
30/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän vain Vihreää. Sen maku on onneksi entisellään.

Mikä se on.

Vierailija
31/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan laadussa on välillä vaihtelua monillakin firmoilla. Esimerkiksi Lindth teki markkinoita vallatessaan vuoden-parin ajan ala-arvoista tavaraa, sitten maku palasi entiselleen. Fazerin mahdollisia sekoiluja en siis ihmettelisi yhtään.

Vierailija
32/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

palmuöljy piti korvata venäläisellä raakaöljyllä, koska vihreät vastustaa sitä vähemmän

Vierailija
33/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just se karamellimäinen aromi puuttuu. Ja suussasulavuus. Eli syyt miksi sitä kannatti ostaa!

Vierailija
34/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa bulkkisuklaata oli muutenkin, joten ei mitään väliä. Suomessa tehdään tasokkaampaakin suklaata ja panostetaan luomuun ja vegaanivaihtoehtoihin.

Vierailija
35/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku raaka-aineiden tuottaja tuottaa niin kamalaa roskaa, ettei siitä saa hyvää edes Fazerin reseptillä.

Vierailija
36/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttiin tehdä se halvemmalla ja luultiin, että ei kuluttajat huomaa eroa.

Vierailija
37/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen pähkinä -suklaa pienenä patukkana voisi toimia, vaalea maitosuklaa ja se nykyinen.

Vierailija
38/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku sabotoi firmaa hankkijana, tai vetää välistä. Syöttää suomalaisille skeidaa samalla kun myynti laskee. Uskon enemmän siihen, että viljelijät joutuu huijaamaan. Huijareilta ostetaan halvemmalla, laadukkaita tuottajia ei arvosteta?

Vierailija
39/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin halvalla voisikaan tehdä laatua. Paljonko se levy maksaakaan, ei paljon mitään. Ja kaakaota ei viljellä Suomessa ja niukkuutta sen suhteen.

Vierailija
40/47 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttiin tehdä se halvemmalla ja luultiin, että ei kuluttajat huomaa eroa.

*Vain maku ja koostumus meni pilalle.*

Haluaisinpa nähdä todellisen kannattavuuden, jos näin on, että kokeilevat vedättämistä!