Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöytätietokoneista

Vierailija
21.04.2022 |

Miksi näitä käytetään? Itselläni 7-vuotta vanha yritystason kannettava, joka edelleen toimii moitteetta. Ei ole pitänyt vaihtaa näppäimistöä, hiirtä eikä näyttöä, koska ne on itse kannettavassa ja ne toimii. Käytän pääosin visual studio code, microsoft office, filezilla, discord ja sony vegas, hyvin toimii.

Plussana viellä sen helppo yhdistys tv, niin saa paremman näytön kuin tietokone näytön jos haluaa isoa näyttöä käyttää hetkellisesti, vaikka iso näyttö monella tapaa huono juttu (etäisyys ja ppi).

En koskaan ostaisi pöytätietokonetta.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä kaikkein erikoisin fiksaatio. Jankkaaja hoi otahan taas lääkkeet

Jaa. Mistäs sinä oikein puhu? Voit itse ottaa ne lääkkeet, jos noin ahdistaa maailmankaikkeus.

t.Ap

Vierailija
22/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöytätietokonehullu :D

???

Tää jankkaa samaa asiaa tasaisin väliajoin, ei edes ymmärrä tekniikasta vaikka yrittää päteä sillä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinumaan vai ihan vain lenkille?

Vierailija
24/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä kaikkein erikoisin fiksaatio. Jankkaaja hoi otahan taas lääkkeet

Jaa. Mistäs sinä oikein puhu? Voit itse ottaa ne lääkkeet, jos noin ahdistaa maailmankaikkeus.

t.Ap

Oikein, ota lääkkeet. Jankkaat tätä samaa paskaa tasaisin väliajoin!

Hittoako sun päätä pakottaa millä mä hommani teen!

joo ja ps mulla on chromecast jos...ei tartte läheltä tuijottaa, saa isolle screenille heitettyä...

Vierailija
25/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ihan siksi, että pöytätietokonehullu jaksaisi tehtailla näitä aloituksia. Lisäksi se on julmetun iso (kompensoi) ja siinä on pähee nestejäähdytys. Samaa mallia kuin tässä:

https://www.reddit.com/r/NZXT/comments/q78gaa/can_i_get_some_approval_f…

Vierailija
26/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tarvitsen tietokoneelta vähän enemmän kuin netin selaamiseen vaadittavat kriteerit mutta jos käyttötaidot rajoittuu alkeellisesti nettiin ja someen niin tuommoinen riittää vallan mainiosti

Juurihan minä mainitsin! Ja minä jopa muokkaan videoita harrastuksena, ja toimii erittäin tehokkaasti. Mihin ihmeeseen sitä muka viellä enemmän tehoa tarvitsisi, jos voi hyvin muokata 4k videota? Nyt alappas pöljäke selittelemään ja kunnolla. EI mitään pelipuheita sitten.

t.Ap

jos kannettavalla muokkaat videoita, niin koneessa pitää mahdollisesti olla tehokkaan puoleinen mobiili näytönohjain. vaikka kannettavan näytönohjain kuluttaa vähemmän kuin pöytäkoneisiin tarkoitetut näytönohjaimet, niin kannettavasi tuuletin joutuu viilentämään konetta ja tuosta lähtee ääntä. pöytäkone voisi olla hiljaisempi.

Vierailija
27/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelit.

Ok. Mutta mitä aikuinen tekee pöytätietokoneella? Ja konsolit ovat muuten nykyään tehokkaampia. Mutta niitä vaikea saada nyt.

Eihän näitä juttuja sellaset ymmärrä jotka ei pelaa. Minä vihaan pelaamista konsoleilla ja niiden ohjaimilla.

itikanpillunkokoiselta näytöltä pitäs tihrustaa...joopajoo

Vierailija
28/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin: alkoholiongelmainen tosi-tv:n suurkuluttaja.

Väärin. Teen töitä koska olen aikuinen ja käytän energiat oikeisiin harrastuksiin. Pelit eivät ole harrastus. Olen kyllä kahvin suurkuluttaja, joten aika lähellä, ainakin vähän... Säälittävää!!!

Eli vedät viinaa ja provoilet av-palstalla :D

Vierailija
29/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, onkohan pöytätietokonejankkaaja sama henkilö kuin tuulipukujankkaaja?

Vierailija
30/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä peleissä niin ahdistaa? Etkö osaa vai mikä maksaa?

Vierailija
31/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttava pakkomielle tällä jankkaajalla.

Vierailija
32/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin: alkoholiongelmainen tosi-tv:n suurkuluttaja.

Väärin. Teen töitä koska olen aikuinen ja käytän energiat oikeisiin harrastuksiin. Pelit eivät ole harrastus. Olen kyllä kahvin suurkuluttaja, joten aika lähellä, ainakin vähän... Säälittävää!!!

Ei... Mt-ongelmainen sinä olet. :D

Vierailija
33/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos et ite sitä älyä niin ei me sitä sulle kerrota.

Et vaikuta kovin älykkäältä ihmiseltä.

Vierailija
35/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaimmilla kannettavilla tekee kyllä paljon, mutta ovat kalliita ja pitää uusia useammin. Pöytäkonetta voi päivittää itse myös osa kerrallaan. Molemmille on käyttöä. Tabletilla ja älypuhelimella voi lähinnä selata nettiä ja katsoa kissavideoita.

Vierailija
36/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokkaimmilla kannettavilla tekee kyllä paljon, mutta ovat kalliita ja pitää uusia useammin. Pöytäkonetta voi päivittää itse myös osa kerrallaan. Molemmille on käyttöä. Tabletilla ja älypuhelimella voi lähinnä selata nettiä ja katsoa kissavideoita.

Kannettavilla on kyllä yleensä hyvä jälleenmyynti arvo, eli koko hela*n voi sitten kerralla myydä helposti kun ostaa uuden. Eli luonto kiittää.

Minäkin ostin kyseisen yritystason kannettavan siis käytettynä. Ja toimii kyllä edelleen hyvin. Yhteensä ikää jo 7v!

Vierailija
37/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä samaa.

No rautalangasta: esim. media-alalla koneelta vaaditaan paljon tehoa, näytön tulis olla iso ja tarpeeksi korkealla. Läppärit ei oo kovin ergonomisia.

Vierailija
38/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillekin on helppo tukkia kun vaan tarpeeksi iso lauma kyttääjiä on perässä. Vahinko on sen mukainen.

Vierailija
39/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvankäsittelyssä iso näyttö on parempi. Toki reissussa pitää sitäkin läppärillä tehdä.

Vierailija
40/61 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas tätä samaa.

No rautalangasta: esim. media-alalla koneelta vaaditaan paljon tehoa, näytön tulis olla iso ja tarpeeksi korkealla. Läppärit ei oo kovin ergonomisia.

Sen kannettavan voi kyllä yhdistää näyttöön. Ja sen voi laittaa vaikka laptop-arm, niin sitten on kaksi näyttöä, eli parempi. Ja helppo irrottaa kannettava siitä pois, kun tarvitsee toiseen käyttöön. Tämä on minimalistista ja tehokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän