Koiraystävällinen hotelli, jossa oma kylpyamme huoneessa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ai piskille kylpyamme? Sairasta.
Ei, kun ihan ihmiselle rentoutumista varten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen piski?
-sivusta
Kylpyamme huoneessa? No jossain amerikkalaisissa tilaihmeasunnoissa olen nähnyt kylpyammeen huoneessa, mutta hotellissa ne on yleensä pantu sivummas, sinne missä vessakin on.
Vierailija kirjoitti:
Kylpyamme huoneessa? No jossain amerikkalaisissa tilaihmeasunnoissa olen nähnyt kylpyammeen huoneessa, mutta hotellissa ne on yleensä pantu sivummas, sinne missä vessakin on.
No siis ihan tarkoitin, että se kylpyamme olisi siellä vessassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti yövy hotelleissa?
Kuinka niin?
ap
Missä kaupungissa tämän pitäisi olla? 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juuri väliä:)
ap
Muistaakseni Turun Scandic Plazassa olen ollut koiran kanssa sellaisessa huoneessa, jossa oli kylpyamme. Tämän voisi kyllä varmistaa vielä heiltä erikseen, etten muista väärin.
En kyllä uskaltaisi kylpeä hotellin kylpyammeessa. Olin muutamana kesänä kerroshoitajana eri hotelleissa, eikä kylpyammeita koskaan pesty kunnolla missään niistä. Huuhdeltiin vain vedellä ja kuivattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tätä arvostan!
Oulun Eedenissä oli ihania koirahuoneita joissa oli oma poreallas ja sauna, lisähinta oli pieni tavalliseen huoneeseen verrattuna. Jo opiskelijana pidin lisähintaan pienenä ja siksi olin usein koiran kanssa Oulussa. Nallikari saa hotellin vieressä oli myös koirapuisto ja oma pii-itkä uimaranta koirille jossa sai olla rauhassa.
Tosin punkkeja kyllä alkoi olla Hietasaaressa aika paljon.
Suosittelen kysymään kylpylähotellleista, niissä hyviä rentoutumismaastoja myös koirille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tätä arvostan!
Oulun Eedenissä oli ihania koirahuoneita joissa oli oma poreallas ja sauna, lisähinta oli pieni tavalliseen huoneeseen verrattuna. Jo opiskelijana pidin lisähintaan pienenä ja siksi olin usein koiran kanssa Oulussa. Nallikari saa hotellin vieressä oli myös koirapuisto ja oma pii-itkä uimaranta koirille jossa sai olla rauhassa.
Tosin punkkeja kyllä alkoi olla Hietasaaressa aika paljon.
Suosittelen kysymään kylpylähotellleista, niissä hyviä rentoutumismaastoja myös koirille!
Kiitos! Pitääkin tsekata tuo!
ap
Hyi haluat mennä koiran kanssako kylpyyn, oikeaa hemmottelua. Perverssi.
Kato booking.com. valitse sieltä lemmikit sallittu.
Vierailija kirjoitti:
Hyi haluat mennä koiran kanssako kylpyyn, oikeaa hemmottelua. Perverssi.
Haha hauskaa. Itse taidat olla pervessi kun tuollaisia ajattelet.
Itsekin entisenä kerrossiivoojana en kyllä voi suositella hotellien kylpyammeiden käyttöä. Ne tosiaan vain kuivataan pyyhkeellä, mutta sen isompiin pesuihin ei ole aikaa.
Lisäksi muutaman kerran oli selvästi pesty se koira siinä ammeessa kun karvoja oli joka puolella, että ei mitenkään erityisen hyvää käytöstä asiakkailtakaan...