Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voi toivoa oman lapsensa kuolemaa?

Vierailija
21.04.2022 |

Pelkään tytärtäni. Paljon. Hakannut siskonsa ja minut useasti. En päästäisi sisälle jos olisin yksin. Täysi hullu aineissa. Joka päivä toivon että poliisit tulisivat kertomaan että hän on kuollut. Niin kaunis ja fiksu oli nuorena. Huumeet vieneet. Ja nuorempi tytär antaa aina anteeksi. Hänelle niin tärkeä. Ymmärtäisi jo hänkin. Olen niin väsynyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä...

Vierailija
2/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmottii....

Vierailija
4/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luin tämän. Kiitos iltani palaamisesta.

Vierailija
5/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän, mutta sitten kuitenkaan en. Eikö ole enää mitään toivoa päästä kuiville? Voimia ap.

Vierailija
6/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää varmaan. Kyllähän niitä psykoosissa (eri syiden takia) olevia on paljon listinyt läheisiään.

Pelko ei oleaiheeton. Miksi toistuvasti muille vaarallisia ei laiteta lukkojen taakse lopuksi elämää, vaan tavalliset joutuvat pelkäämään.

Vierailija
7/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelko että tulee oven taakse. Olisipa mies joka hakkaisi sen. Mutta miehetkin katoaa elämästäni kun näkevät hänet. Ap

Vierailija
8/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. T: narkin sisko

Vierailija
9/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on paljon miehiä jotka todella paljon haluavat että nainen hakataan? Tänäänkin useita.

Sairasta .

Vierailija
10/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, jolla on kokemusta samoista asioista, ei noita ajatuksia ihmettele, eikä niistä sinua syytä. Tietyllä tavalla se ihminen, joka narkomaani ennen oli, on jo kuollut. Ei sitä voi edes käsittää, miten ihminen voi muuttua kuin vastakohdakseen. Ja lopulta muutos on päällä silloinkin, kun ei akuutisti ole päihtynyt. Meitä elävää surevia on paljon.

Vierailija
11/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä teillä ole voimaa edes kaksin siltä puolustautua. Meiltä lähtisi ulos niska perse otteella alta aikayksikön kyntämään. Minä olen miehiäkin heittänyt ulos niskasta kiinni ottaen ja potku perseeseen. Minua ei hakkaisi kukaan niin että mitä ihmeen ressukoita olette. Järkyttävää että näin on pieleen mennyt elämä teillä ihan kaikilla. 

Vierailija
12/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus auttaa muutto ja tietojen salaus. Olisi ehkä joku laadukas yksityinen lääkäriasema vieroitusasioissa auttamassa, jos joku maksaa sen. Kunta ei ratkaise asiaa. Hän ei ole oma itsensä, on riippuvuus ja selvänä varmaan tilanne eri. Hän on kai väärässä seurassa nyt, tarvisi eri kaveripiirin ja rahallisen tuen asumiseen. 

Vierailija
13/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa koin lapsuudessani kun mummo piti asumassa päihdeongelmaista lastaan ja lähdettiin sitten hankeen ja naapuriin jouluna. Joulu kuusi heitettiin ikkunasta pihalle. 

Päätin etten pelaa koskaan venäläistä rulettia tekemällä lapsia kun ei niistä tiedä mitä sekopäitä niistä tulee ja tekee helvettiä koko lopun elämästä. Lapsettomana saa valita ihmiset ja jää enemmän rahaa omiin harrastuksiin kuin rahoittamalla mahdollisten jälkeläisten päihdeharrastuksia ja ero perheitä kun niiden perheet suurin osa kariutuvat. 

Vierailija
14/14 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä teillä ole voimaa edes kaksin siltä puolustautua. Meiltä lähtisi ulos niska perse otteella alta aikayksikön kyntämään. Minä olen miehiäkin heittänyt ulos niskasta kiinni ottaen ja potku perseeseen. Minua ei hakkaisi kukaan niin että mitä ihmeen ressukoita olette. Järkyttävää että näin on pieleen mennyt elämä teillä ihan kaikilla. 

Koko aloitus meni sulta sitten yli hilseen. Semmoista se on, kun vierestä saa huudella.