Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seurassa helposti väsyvät ihmiset

Vierailija
21.04.2022 |

haaveilevat parisuhteesta? Deittailukin jo vähän hankalaa kun toinen on henkisesti ihan loppu jo muutaman päivän yhdessäolon jälkeen. Ei tällaisten kanssa varmaan ainakaan saman katon alla pysty asumaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse väsyn hyvonkin äkkiää kaikkiin turhasta lässyttäviin. Mutta ne keiden kanssa viihdyn, viihtyisin aina pidempäänkin kuin on mahdollista. 

Valta osaan ihmisistä väsyn tosi nopee, mutta puolison kanssa tässä on jo yli 40 v. yhdessä oltu eikä väsytty.

Vierailija
2/3 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen introvertti ja väsyn kyllä ihmisten seurassa nopeasti, mutta parisuhteessa oppii tuntemaan toisen niin hyvin, että pystyy olemaan täysin oma itsensä, niin ei tarvitse enää jännittää, eikä enää väsy vaikka onkin introvertti. Itsellä ainakin näin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en väsy sellaisten seurassa, jotka on tosi samanlaisia mun kanssa ja joiden kanssa juttu luistaa ja on sellainen flow. Lähinnä siis omat sisarukset. Kaikki muut on väsyttävää seuraa. Jopa mun mies. Ihan hyvin voinkin kuvitella itseni taas sinkkuna tai jonkun paremmin sopivan kanssa seurustelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän