Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään isoäitejä? Onko teillä läheiset vai kaukaiset välit lapsenlapsiinne?

Vierailija
21.04.2022 |

Miten on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että ap:llä kaukaiset.

Vierailija
2/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen vanhempaan lapsenlapseen on etäiset välit ja nuoremmat lapsenlapset on lähellä sydäntäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ?Kaikkiin olisi läheiset välit.Mutta systeri kaapanut 1 .Systerini on rikas .Minä en, sepä se!Rahalla kun saa kaiken ,mutta ei koskaan ydintä!

Vierailija
4/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puolitoistavuotias lapsenlapsi on. Useamminkin voisi tavata, mutta työkiireet vaivaa molemmin puolin. Välit on kyllä erinomaiset koko perheeseen.

Vierailija
5/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole mitään tekemistä juopon mummin kanssa.

N22

Vierailija
6/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lapsenlasta, kolmas tulossa. Nämä pikkuiset ovat meille isovanhemmille äärettömän rakkaat. Luulen, että me heille myös. Tapaamme useita kertoja viikossa ja hoidamme lapsia tarvittaessa, tälläkin viikolla isompi oli meillä hoidossa kahtena päivänä. En olisi uskonut ennen heidän syntymää miten paljon iloa heistä on.

Vierailija
7/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lapsenlasta, kolmas tulossa. Nämä pikkuiset ovat meille isovanhemmille äärettömän rakkaat. Luulen, että me heille myös. Tapaamme useita kertoja viikossa ja hoidamme lapsia tarvittaessa, tälläkin viikolla isompi oli meillä hoidossa kahtena päivänä. En olisi uskonut ennen heidän syntymää miten paljon iloa heistä on.

Minulla on kaksi pientä lasta ja kolmas pian syntymässä, voi kun lasteni isovanhemmat olisivat tällaisia. Mutta geitä ei voisi vähempää kiinnostaa, omat harrastukset ovat tärkeämpiä. Ovat hiukan yli 60v ja eläkkeellä. Menen varmaan yksin synnyttämäänkin, koska mies jää kahden muun lapsen kanssa kotiin, jos he eivät satu juuri synnytyksen aikana olemaan päiväkodissa.

Vierailija
8/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 alakoululaista lapsenlasta itse olen 73 v ja välit todella läheiset.

Olemme paljon tekemisissä ja ovat meillä mökillä usein

Leikinnyt olen heidän kanssaan paljon ja opettanut vanhoja kivoja leikkejä, joita vaativat jatkuvasti leikkimään.

Suosikkeja ovat: ei, juu, vaarinhousut ja - eisaa sano juu, eikä ei, vaan sen sanan, minkä minä sanon.

Vierailija
9/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 alakoululaista lapsenlasta itse olen 73 v ja välit todella läheiset.

Olemme paljon tekemisissä ja ovat meillä mökillä usein

Leikinnyt olen heidän kanssaan paljon ja opettanut vanhoja kivoja leikkejä, joita vaativat jatkuvasti leikkimään.

Suosikkeja ovat: ei, juu, vaarinhousut ja - eisaa sano juu, eikä ei, vaan sen sanan, minkä minä sanon.

Vierailija
10/10 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi ja on mummun kulta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi