Mikä avuksi kun alushousut menee niin pahasti vakoon, että sattuu
Kommentit (32)
off topic: Täällä kun kysytään vaikka, että mitä teen kun peukalonkynsi sälöilee tai mitä avuksi kun itikanpurema tulehtuu, niin sata varmasti joku kommentoi ihan tosissaan ja painokkaasti, että laihduta.
Stringit. :D
Ne on siellä vaossa valmiiksi. Jostain syystä se tunne ei haittaa itseäni, mutta auta armias jos mummopikkarit tai hipsterit valuu toiselta puolelta persvakoon ruttuun. Ihan kamala tunne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa mieleen takavuosien juttu, kun Madonna oli Suomessa keikalla. Hän kävi eräässä liikkeessä asiakkaana, jossa myytiin (en muista kävikö itse hlökohtaisesti vai pistikö piikatytön asialle) baletti-asuja.
No Madonnapa osti sellaiset mustat vähän pikkuhousujen näköiset pöksyt, jotain joustavaa kangasta.
Jossain kuvissa hän sitten keikisteli perse pystyssä ja niin että housut olivat tosiaan siellä pakaravaossa. Yöök.
Liikkeen omistaja-rouva kertoi lehtihaastattelussa aivan tyrmistyneenä että "ei noita housuja noin pidetä ja nuo ovat muutenkin hänelle (Madonnalle) aivan liian pienet.".
Tämä muistutuksena myös niille kommentoijille, jotka ehdottivat ap.lle laihduttamista. Madonnan takapuolesta voidaan olla monta mieltä, mutta läskiä siinä ei ole ja onnistuipa vaan kinnaamaan (väärän kokoiset) housunsa, niin että katsojallekin teki kipeää.
Sinulle muistutuksena, että tavallisesta kehopositiivisesta suomalaisnaisesta pystyisi tekemään n. 5-6 madonnaa.
Mitä se tähän alushousu-juttuun liittyy?
Vierailija kirjoitti:
off topic: Täällä kun kysytään vaikka, että mitä teen kun peukalonkynsi sälöilee tai mitä avuksi kun itikanpurema tulehtuu, niin sata varmasti joku kommentoi ihan tosissaan ja painokkaasti, että laihduta.[/quote
Tottahan se on,lihavat huomattavasti herkempiä saamaan tulehduksia yms.
Stringit on pahimmat menevät pyllynvakoon ja hiertävät pimppiä en laita enää jalkaani moisia pöksyjä.
Parhaat alushousut ovat Tai,Midi ja maksimallit kun koko sopiva eivät hierrä vaikka sopivan piukat pyllyä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Osta isompia alushousuja
Täh? En kyllä tiedä mistä vaosta ap puhuu mutta mä olen laihtunut/kiinteytynyt jonkin verran ja nykyisin monetkin alushousut hankaa/pistää etenkin lenkillä ikävästi tuonne nivuseen.
Itse olen miettinyt että pitäisi hankkia aiempaa pienempiä pöksyjä ainakin lenkkikäyttöön.
Vaippa.Ei mene enää mihinkään vakoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta isompia alushousuja
Täh? En kyllä tiedä mistä vaosta ap puhuu mutta mä olen laihtunut/kiinteytynyt jonkin verran ja nykyisin monetkin alushousut hankaa/pistää etenkin lenkillä ikävästi tuonne nivuseen.
Itse olen miettinyt että pitäisi hankkia aiempaa pienempiä pöksyjä ainakin lenkkikäyttöön.
Lenkillä en kyllä käytä Stringipöksyjä enkäsalilla kun menevät pyllyvakoon,käytän perusvalkoisia Sloggeja ja erilaisia pitsihousuja.
Alushousut oltava sopivat, mieluiten istuvat. Olen laihtunut niin että xl vaihtunut m -kokoon. Piti laittaa farkkuihinkin vanha vyö kun loppuivat reiät toisesta.
Sakset. Leikkaa ne persvakoon menevät kohdat pöksyistä pois.
Sinulle muistutuksena, että tavallisesta kehopositiivisesta suomalaisnaisesta pystyisi tekemään n. 5-6 madonnaa.