Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi kun alushousut menee niin pahasti vakoon, että sattuu

Vierailija
21.04.2022 |

Kertokaa!!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen takavuosien juttu, kun Madonna oli Suomessa keikalla. Hän kävi eräässä liikkeessä asiakkaana, jossa myytiin (en muista kävikö itse hlökohtaisesti vai pistikö piikatytön asialle) baletti-asuja.

No Madonnapa osti sellaiset mustat vähän pikkuhousujen näköiset pöksyt, jotain joustavaa kangasta.

Jossain kuvissa hän sitten keikisteli perse pystyssä ja niin että housut olivat tosiaan siellä pakaravaossa. Yöök.

Liikkeen omistaja-rouva kertoi lehtihaastattelussa aivan tyrmistyneenä että "ei noita housuja noin pidetä ja nuo ovat muutenkin hänelle (Madonnalle) aivan liian pienet.".

Tämä muistutuksena myös niille kommentoijille, jotka ehdottivat ap.lle laihduttamista. Madonnan takapuolesta voidaan olla monta mieltä, mutta läskiä siinä ei ole ja onnistuipa vaan kinnaamaan (väärän kokoiset) housunsa, niin  että katsojallekin teki kipeää.

Sinulle muistutuksena, että tavallisesta kehopositiivisesta suomalaisnaisesta pystyisi tekemään n. 5-6 madonnaa.

Vierailija
22/32 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

off topic: Täällä kun kysytään vaikka, että mitä teen kun peukalonkynsi sälöilee tai mitä avuksi kun itikanpurema tulehtuu, niin sata varmasti joku kommentoi ihan tosissaan ja painokkaasti, että laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit. :D

Ne on siellä vaossa valmiiksi. Jostain syystä se tunne ei haittaa itseäni, mutta auta armias jos mummopikkarit tai hipsterit valuu toiselta puolelta persvakoon ruttuun. Ihan kamala tunne!

Vierailija
24/32 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen takavuosien juttu, kun Madonna oli Suomessa keikalla. Hän kävi eräässä liikkeessä asiakkaana, jossa myytiin (en muista kävikö itse hlökohtaisesti vai pistikö piikatytön asialle) baletti-asuja.

No Madonnapa osti sellaiset mustat vähän pikkuhousujen näköiset pöksyt, jotain joustavaa kangasta.

Jossain kuvissa hän sitten keikisteli perse pystyssä ja niin että housut olivat tosiaan siellä pakaravaossa. Yöök.

Liikkeen omistaja-rouva kertoi lehtihaastattelussa aivan tyrmistyneenä että "ei noita housuja noin pidetä ja nuo ovat muutenkin hänelle (Madonnalle) aivan liian pienet.".

Tämä muistutuksena myös niille kommentoijille, jotka ehdottivat ap.lle laihduttamista. Madonnan takapuolesta voidaan olla monta mieltä, mutta läskiä siinä ei ole ja onnistuipa vaan kinnaamaan (väärän kokoiset) housunsa, niin  että katsojallekin teki kipeää.

Sinulle muistutuksena, että tavallisesta kehopositiivisesta suomalaisnaisesta pystyisi tekemään n. 5-6 madonnaa.

Mitä se tähän alushousu-juttuun liittyy? 

Vierailija
25/32 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

off topic: Täällä kun kysytään vaikka, että mitä teen kun peukalonkynsi sälöilee tai mitä avuksi kun itikanpurema tulehtuu, niin sata varmasti joku kommentoi ihan tosissaan ja painokkaasti, että laihduta.[/quote

Tottahan se on,lihavat huomattavasti herkempiä saamaan tulehduksia yms.

Vierailija
26/32 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
27/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on pahimmat menevät pyllynvakoon ja hiertävät pimppiä en laita enää jalkaani moisia pöksyjä.

Parhaat alushousut ovat Tai,Midi ja maksimallit kun koko sopiva eivät hierrä vaikka sopivan piukat pyllyä vasten.

Vierailija
28/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta isompia alushousuja

Täh? En kyllä tiedä mistä vaosta ap puhuu mutta mä olen laihtunut/kiinteytynyt jonkin verran ja nykyisin monetkin alushousut hankaa/pistää etenkin lenkillä ikävästi tuonne nivuseen.

Itse olen miettinyt että pitäisi hankkia aiempaa pienempiä pöksyjä ainakin lenkkikäyttöön.

Vierailija
29/32 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa.Ei mene enää mihinkään vakoon!

Vierailija
30/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta isompia alushousuja

Täh? En kyllä tiedä mistä vaosta ap puhuu mutta mä olen laihtunut/kiinteytynyt jonkin verran ja nykyisin monetkin alushousut hankaa/pistää etenkin lenkillä ikävästi tuonne nivuseen.

Itse olen miettinyt että pitäisi hankkia aiempaa pienempiä pöksyjä ainakin lenkkikäyttöön.

Lenkillä en kyllä käytä Stringipöksyjä enkäsalilla kun menevät pyllyvakoon,käytän perusvalkoisia Sloggeja ja erilaisia pitsihousuja.

Vierailija
31/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut oltava sopivat, mieluiten istuvat.  Olen laihtunut niin että xl vaihtunut m -kokoon.  Piti laittaa farkkuihinkin vanha vyö kun loppuivat reiät toisesta.

Vierailija
32/32 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset. Leikkaa ne persvakoon menevät kohdat pöksyistä pois.