Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hommaako Te-toimiston työvalmentaja siis työpaikan?

Vierailija
21.04.2022 |

Sain tuollaisen työvalmentajan ja nyt olen innoissani että vihdoinko työllistyn.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyselee varmaan vaan että mihis oot hakenut ja miten menee.

Vierailija
2/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, luultavasti soittelee joskus ja juttelette siitä, millaiset työt sinua kiinnostaisivat ja sitten hän ehkä kertaa, mistä osiosta juuri ne löytyvät te-toimiston avoimien työpaikkojen listalta. Ja sitten toivottaa hyvää työn hakua ja tsemppiä, ja siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyselee varmaan vaan että mihis oot hakenut ja miten menee.

Mulla ainakin on nyt laitettu cv:tä parempaan kuntoon ja sitten työhakemustakin.

Vierailija
4/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hommaa, se on sinun tehtäväsi.

Vierailija
5/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentajalle pitää laittaa meilillä cc:t niistä sun työhakemuksista.

Vierailija
6/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on työttömän unelma: toinen hakee puolestasi ja menee töihin puolestasi ja sitten sinä saat palkan.

Vierailija
7/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa sinua löytämään niitä työpaikkoja, joihin kannattaisi hakea, siis sinulle koulutuksen ja entisen työkokemuksen kannalta sopivimpia työpaikkakohteita.

Loppu riippuu sitten kokonaan sinusta ja tietenkin työnantajasta, että huoliiko työnantaja juuri sinut töihin.   Kilpailu työpaikoista on rankkaa, kuten varsin hyvin jo itse tiedätkin.

Vierailija
8/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hyvä ja se tosiaan ehti jo melkein löytää mulle koulutusta vastaavan työn. Mutta sitten se vaihtoi työpaikkaa.

Tuli uusi joka oli varmaan maanisdepressiivinen. Hoki koko ajan, että vaikka minä (siis ei hän) olen fyysisesti hyvin vajaatyökykyinen oikeasti, niin se ei ole mitään. Mutta jos on kaksisuuntainen mielialahäiriö, niin se on oikeasti valtava ongelma työnhaussa. Hän ei tehnyt yhtään mitään hyväkseni. Väitti hakeneensa mulle töitä. Ei kertonut, mistä. Hukkaan meni

Vierailija
9/9 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Soittelee ja ahdistelee ja painostaa ja pakottaa tapaamisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän