Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen bussissa oli nainen joka istui käytävän puolella tyhjä penkki vieressään vaikka bussi oli täynnä ja istumapaikkoja ei ollut!

Vierailija
21.04.2022 |

Itse pääsin kyllä istumaan mutta tämä typerys vaan möhötti istua tyhjä penkki vieressään kun osa joutui seisomaan. Liekkö ollut joku koronapelkoinen kun oli rätti naamalla mutta se ei silti oikeuta noin junttimaiseen käytökseen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää se, jos kanssamatkustaja ei saa suutaan auki ja pyydä päästä istumaan tyhjälle paikalle.

Siinä vaan seistä tönötetään ja haudotaan mustia ajatuksia koronapelkoisista.

Vierailija
2/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan pöyristyttävää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene ikkunapaikalle, koska alan helposti voida pahoin bussissa. Jos ihminen ei saa suutaan auki, niin johan on kumma.

Vierailija
4/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ollu jo kk sitten. Kannattaa vähän miettiä, että jos ei pääse edes tämänkaltaisista jutuista kuukausissa yli, niin miten vaikeaa se avioelämä sitten oliskaan.

Vierailija
5/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tällaisen istujan kohdalle ja sanoisin, pääsenkö istumaan. Ei kukaan saa varata itselleen kahta paikkaa. Laukkua voi pitää myös sylissä ja tuleekin pitää.

Vierailija
6/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene ikkunapaikalle, koska alan helposti voida pahoin bussissa. Jos ihminen ei saa suutaan auki, niin johan on kumma.

Eikö kannattaisi seistä siinä tapauksessa, eikä mennä noin kummallisesti istumaan käytäväpaikalle?

Vierailija
7/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ongelma??? Itse istun aina noin! Viereen saa tulla, JOS AVAA VAIN SUUNSA JA KYSYY. Minä en istu ikkunapaikalla, etenkään jos on ruuhkaa että pääsen nopeasti ulos.

Vierailija
8/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat keski-ikäisiä naisia.

Vierailija
9/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit könynnyt löyhkäperseesi hänen nenäänsä viistäen ikkunapaikalle ja sanonut, suokaa anteeksi.

Vierailija
10/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kaupungissa tavallista ja varsinkin keski-ikäiset naiset varaa paikan laukullaan.

Vierailija
11/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on valhetta. Ristiriitaiset väittämät paljastavat sen. Porvoon juttuja.

Vierailija
12/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä kukaan estänyt pääsyä vapaalle paikalle, tai edes sille laukulle "varatulle" paikalle, jos olen pyytänyt päästä siihen istumaan. Joten suu auki, jos mielii istua.

Vierailija
13/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus on valhetta. Ristiriitaiset väittämät paljastavat sen. Porvoon juttuja.

No mikä tuossa parissa lausessa niin paljastavan ristiriitaista oli? Ihan tuttu näky busseissa vähän väliä, valitettavasti.

- ei ap, mutta saman usein nähnyt

Vierailija
14/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä kukaan estänyt pääsyä vapaalle paikalle, tai edes sille laukulle "varatulle" paikalle, jos olen pyytänyt päästä siihen istumaan. Joten suu auki, jos mielii istua.

Toki, suu auki "jos mielii istua", mutta onhan se todella noloa, ettei aikuinen ihminen ymmärrä kehottamattakin olla panttaamatta tyhjää paikkaa vieressään.

Vierailija
15/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten Hervannan ruuhkabussissa nuori nainen valtasi aina kaksi istuinta, toisen meikkipussilleen, ja meikkasi työ?matkallaan. Tämä toistui joka aamu.

Oli aina niin kiukkuisen oloinen, raivosi joskus puhelimeensa, ettei kukaan uskaltanut huomauttaa. Ihan valkoinen kantasuomalainen.

Vierailija
16/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei se sua siinä ahdistelemaan alkanu, niin anna olla... 

Muistan kyllä kerran kun mun viereen tyhjässä bussissa istahti joku vanhempi mummo, joka ei meinannut päästää takas ylös mun pysäkillä :')

Vierailija
17/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla taudinpelkoinen. Voi olla jalkavamma mikä estää nousemasta ahtaaseen väliin istumaan tai laskeutumasta sieltä alas. Voi olla juuri jäämässä pois. Voi olla voimakas sosiaalisten tilanteiden pelko. Voi olla paniikkikohtauksen saanut täydessä bussissa.

Voi olla estämässä vaikeampaa paniikkikohtausta parhaillaan. Yrittämässä rauhoittaa itseään, kädet hikoavat, kurkkua kuristaa, mitään ei saa sanottua. Lähtisi pois, mutta ei voi kesken matkan. Siirtyisi toiseen paikkaan kauas ihmisistä, mutta ei ole tilaa.

Huomaa, että joku tuijottaa ilkeästi ja ymmärtää, että vie kaksi istumapaikkaa nyt, tuntuu, että jos liikkuu johonkin niin kaikki tuijottaa vihaisina ja pitää huonokäytöksisenä, kun on vienyt kaksi paikkaa.

Jähmettyy paikoilleen odottamaan pysäkkiä.

Anteeksi! Pääsisipä ulos!

Vierailija
18/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä kaupunkilaista epäsosiaalisuutta.

Vierailija
19/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin. Ei voi tietää, mikä on tilanne, ehkä on niin murheisiinsa uponnut, ettei oikein huomaa ympäristöään. Arvaan kyllä, "no sitten ei matkusteta mihinkään, jos on niin paha olo." Aikuisen ihmisen elämä nyt vaan on täynnä velvollisuuksia, jotka on hoidettava, vaikka olisi paha olo.

Vierailija
20/29 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavia nämä rahvaan bussimatkavalitukset 😂