Sairaanhoitajan palkka
Paljonko on sairaanhoitajan nettopalkka?
Kertokaa muutkin ammattejanne ja palkkojanne.
Kommentit (39)
Väsynytsairaanhoitaja kirjoitti:
Riippuu brutosta. Mulla on vaihdellut 1700-2800 välillä netot/kk.
Onpa suuri vaihtelevuus. 40h töitä/viikko, ja netto voi olla 1700?
Vierailija kirjoitti:
Päivätyöstä ma-pe. Ihan normi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nettopalkka on 1700€, jos ei ole mitään lisiä.
Miksi kysyt nettopalkkaa? Veroprosentti on henkilökohtainen ja riippuu monesta asiasta. Oma nettoni kolmivuorotyötä, täysillä kokemuslisillä on 2200€.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt nettopalkkaa? Veroprosentti on henkilökohtainen ja riippuu monesta asiasta. Oma nettoni kolmivuorotyötä, täysillä kokemuslisillä on 2200€.
Verotus riippuu jo paikkakunnastakin ja Suomessa skaala vaihtelee paljon. Käytännössä pienimmästä suurempaan 17- 23,5 %.
Muutama euro päälle 2500 oli viimeksi. Samaa luokkaa kuin tehtäväkohtainenpalkka. Lisällä sai juuri ja juuri maksettua verot.
Jos edelliset palkat ovat sairaanhoitajien palkkoja, niin onpa liian pienet palkat arvokkaasta työstä.
Todellakin arvostan kaikkia hoitotyötä tekeviä, itse en pystyisi.
Minun nettotuloni on 1770 euroa Kevan joutonomina, jolloin ei ole mitään työvelvoitetta!
Vierailija kirjoitti:
Minun nettotuloni on 1770 euroa Kevan joutonomina, jolloin ei ole mitään työvelvoitetta!
Miten saat ajan kulumaan työpäivän aikana?
Viime aikoina on pyöritty neljän tonnin molemmin puolin. (Brutto)
Juuri äsken luin faebookista keskustelua, missä aloittaja kertoi työstään Ruotsissa. Kertoi siellä tienaavansa kuudesta yövuorosta 1800 euroa, saman verran mitä oli Suomessa tienannut tehohoitajana kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken luin faebookista keskustelua, missä aloittaja kertoi työstään Ruotsissa. Kertoi siellä tienaavansa kuudesta yövuorosta 1800 euroa, saman verran mitä oli Suomessa tienannut tehohoitajana kuukaudessa.
Sairaanhoitajien palkat ovat Suomessa EU-alueen alhaisimmat.
Amk-ope olen, mediatekniikka ja media. Myös linjanvetovastuu. Netto keskimäärin 2900 €/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta siis tietysti suhteutettuna paikalliseen tulotasoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikat ulkomailla - Finnish jobs abroad-ryhmästä löytyy tuo keskustelu mistä puhuin, jos joku haluaa katsoa. Ryhmä on julkinen.