Olen pätkäpaastonnut 2 vuotta, en laihtunut yhtään. Nyt aamupalan jälkeen kova nälkä
Nyt olen lopettanut sen ja syön kevyen aamupalan. Pätkäpaastolla ei ollut aamuisin ja aamupäivisin syömättömyydestä huolimatta nälkä, mutta nyt, kun syön aamupalaa (ihan sama mitä, kokeiltu on), on kiljuva nälkä parin tunnin päästä. Kestän kyllä sen, ei siihen kuole. Ihmetyttää vain, miksi näin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pätkäpaasto toimi kaikilla.
Itsellä oli koko ajan nälkä ja syömäaikana tuli syötyä vielä enemmän kuin normaalisti, joten paaston hyödyt menivät siinä.
Jos sulla on pätkäpaastoillessa nälkä niin syöt täysin vääriä asioita.
Jaaha. Taas yksi nillittäjä lisää. Pätkäpaasto ei sovi kaikille. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?
Paastolla ei laihdu. Pitää syödä päivän aikana 4 kertaa ja harrastaa riittävä määrä liikuntaa jotta laihtuu. Aineenvaihdunta ei toimi millään paastolla. Itse syön aamulla ja sitten vedin 20 km pyörälenkin. Laihduin 12 kg 2.5 kk aikana.
Mä olen ollut tämän vuoden 12-12 tunnin paastolla (tiedän, se ei ole OIKEA paasto) huonon nukkumisen takia. Muuten olen syönyt niin kuin ennenkin, mutta se myöhäisillan pieni iltapala on jäänyt pois. Syön kevyen aamiaisen yleensä 1 pala leipää jollain päällisellä, lounas on aika runsas ja 17 maissa taas leipäpala ja klo 19.00 usein marjoja tai hedelmä tai muuta aika kevyttä.
Painonkin huomasin vähän pudonneen äskettäin, ehkä 2 kiloa. Ylipainoa ei juurikaan ole, mutta on mukavaa, kun vyötärö on alkanut kaventua.
Ongelma on ollut välillä, että muista syödä sitä iltaseitsemän pikkuateriaa ja silloin kyllä alkaa vähän heikottaa. Tuon rankempaa paastoa en haluaisi edes kokeilla.
Mä en syönyt ennen pätkäpaastoakaan mitään iltapalaa, enkä syö nytkään, kun olen lopettanut pätkäpaastoamisen. Syön iltaruuan yleensä n. klo 19.
nro 16