Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei osaa vapaalla olla

Vierailija
21.04.2022 |

Tekee työt niin täydellisesti, että aina kun vapaat alkaa se on "kipeä". Yhdessäolo vapaa aikana yhtä tuskaa. Siivoaa ja käy kyllä kaupassa, mutta se on ainut asia mitä tekee. Mitään yhteistä ei ole. Onko teidän mielestä eron paikka?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sellaista, että siivoat ja käyt kaupassa itse. Katso mitä tapahtuu?

Vierailija
2/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä siivoa ja käy kaupassa? Sit jää vaimolle luppoaikaa ja sinä voit hieroa " kipeän" vaimon hartioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on "kipeä"? Saako vaimo migreenin joka viikonloppu vai mistä on kyse? Voittehan te ruveta siivoamaan ja käymään kaupassa yhdessä, niin saatte yhdessä tekemistä. Seuraava siirto voi olla iltakävely yhdessä. Sinähän voit ottaa eron, jos haluat.

Vierailija
4/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama. Töissä helpompaa. Lähtekää johki vapailla, kokeile auttaako. Tosin täytyy olla arjen työt tehtynä että voi lähtee (eikä tekosyytä jäädä kotiin).

Vierailija
5/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka, vai keskustelun ja yhteisen sopimisen paikka?

Vierailija
6/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono :)

Vierailija
7/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö

Vierailija
8/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä hänet, osta kukkia ja suklaata.

Pienillä asioilla saa lisää lämpöä suhteeseen.

Vie hänet hierojalle tai kylpylään kanssasi.

Vierailija
9/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero ajat

Vierailija
10/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekee kotityöt pakonomaisesti kun ei pysty rauhoittumaan. Ei meillä likaista ole. Jos siivoon niin se siivoaa perässä. Talo vaan jää hoitamatta muuten. Ei panosta rahaa eikä aikaa siihen. Yhteistä aikaa ei enää vuosiin ole ollut. En edes muista, että samassa autossa ollaan istuttu. Olen vuodet odottanut aina seuraavaa lomaa mutta nyt mitta täynnä. Arjen yhdessäolo on minun olla hiljaa, että vaimo saa levättyä uuteen työpäivään.

Vierailija
11/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän eri probleema:

Puoliso ollut eläkkeellä muutaman vuoden, itse jäin tämän vuoden alusta.

Kuvittelin, että:

Saa nukkua pitkään - saakin, mut ukkoni on ollut ylhäällä jo tunnin, pari, kun ysiltä heräilen. On kahvi valmiina ja joskus voikkarikin. Kun kaikessa rauhassa siemailen kahviani, tuo jo kyselee kauppaan menosta tai saunan lämmityksestä yms. Kun tahtoisin ensin rauhassa heräillä, kun ei ole kiire minnekään.

On myös tavattoman ahkera puuhaamaan, rakentamaan, korjaamaan, pihahommiin.

JA vuosien mittaan aina useammin muistaa mainita tekemisensä, kehuskella jopa. IHAN KUIN MINÄ TAI JOKU MUU ei tekisi/osaisi mitään.

Tarkoitan vaan, että meitä on niin monenlaisia suorittajia.

Eron syy ei voi olla puolison väsyminen öistä...

tsori töistä... vihaan tota ylisyöttöä...

Jos rakkautta on - usein on myös keinot selvittää erimielisyydet. Kunhan ne vain löydetään...

Tsemppiä kaikille pitkän liiton immeisille💕

Vierailija
12/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo hoitaa kaiken ja sinä valitat kun on kipeä eikä jaksa viihdyttää sinua.

Ero on oikea ratkaisu.

Vierailija
13/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse tehdä naisten hommia, kuten siivoaminen ja kaupassa käynti, jos hän ei itse halua. Nainen on miehelle enemmänkin orja kuin vaimo, naisystävä tai kaveri, ja näin asian kuuluukin olla.

Vierailija
14/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan aina autot ja muut remppahommat. Mökinkin rakensin. Mökille jos eksyy niin viimeistään aamulla kauhea migreeni ja samalla miettii jo pois lähtöä. Tutkii työvuorolistaa kolmesti päivässä vapaalla, ettei vaan työvuoro ollut.

Vierailija
15/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tekee kotityöt pakonomaisesti kun ei pysty rauhoittumaan. Ei meillä likaista ole. Jos siivoon niin se siivoaa perässä. Talo vaan jää hoitamatta muuten. Ei panosta rahaa eikä aikaa siihen. Yhteistä aikaa ei enää vuosiin ole ollut. En edes muista, että samassa autossa ollaan istuttu. Olen vuodet odottanut aina seuraavaa lomaa mutta nyt mitta täynnä. Arjen yhdessäolo on minun olla hiljaa, että vaimo saa levättyä uuteen työpäivään.

Kaverilla on samaa että vaimo siivoaa miehen jälkeen uudestaan. Muuten ainakin suht järjissään. Tuo kuvaamasi tilanne on sellainen että siihen auttaa vain ero.

Vierailija
16/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on samaa että vaimo siivoaa miehen jälkeen uudestaan. Muuten ainakin suht järjissään. Tuo kuvaamasi tilanne on sellainen että siihen auttaa vain ero.

Joo. Tätä kesää en enää katso. Oma elämä kuolee kokonaan. Ollaan oltu yhdessä n. 25v. Tilanne pahenee taas. Vaihtoi alaa, kun entisissä töissä piti lähes joka työvuoroa jatkaa... Ja ylityöt ja pyhät oli kiinteällä 400€ korvauksella tehtävä = eli käyttivät kun orjaa hyväkseen. Nyt taas tilanne pahenee

Vierailija
17/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse tehdä naisten hommia, kuten siivoaminen ja kaupassa käynti, jos hän ei itse halua. Nainen on miehelle enemmänkin orja kuin vaimo, naisystävä tai kaveri, ja näin asian kuuluukin olla.

Ja mies on naiselle vain lompakko.

Vierailija
18/18 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä siinä enää kyselet, jos vuosia sama meno. Ilmoitat vaan, että eiköhän tää ollut tässä.