Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ankeudesta poispääsyn vaikeus

Vierailija
20.04.2022 |

Elämäni on pyörinyt aika samaa tylsää rataa ja olen ollut jokseenkin tyytymätön. Mutta mitä sitten voi tehdä, kun kaikki yritykset päästä pois siitä ankeudesta johtavat vaan pahempaan masennukseen? Esim. yritin tapailla erästä, mutta alkoi ahdistamaan miten erilaiset meidän elämät pohjimmiltaan oli. Hänellä iloiset ja normaalit perhesuhteet, tapahtumarikas elämä exineen kaikkineen ja kaikki tämä saa minut jotenkin apaattiseksi, kun alan väkisinkin vertailemaan. Lisäksi hänellä tuntui välillä olevan vaikeuksia käsittää, että minun elämäni on todellakin ollut aika köyhä. Tuntuu vaan ettei kenelläkään ole ollut yhtä ankeaa elämää kuin minulla. Uudessa paikassa ajan viettäminen alkaa ahdistamaan ja alan kaivata kotiin. Mutta sitten siellä kotonakin alkaa ahdistamaan. Tuntuu aivan mahdottomalta. Pitäisikö se sitten vaan muuttaa pysyvästi johonkin uuteen paikkaan ja koettaa sisäistää, että se on nyt se uusi koti ja ankeus ei ole enää siellä? Ääääh.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita olla miettimättä ja keräät nyt vain kokemuksia. Ei niitä muuten kerry. Jos kumppanisi hyväksyy sinut sellaisena kuin olet, hänen kanssa on kivaa alkaa tekemään uusia juttuja.

Vierailija
2/2 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita olla miettimättä ja keräät nyt vain kokemuksia. Ei niitä muuten kerry. Jos kumppanisi hyväksyy sinut sellaisena kuin olet, hänen kanssa on kivaa alkaa tekemään uusia juttuja.

Ehkä minun pitää vaan unohtaa parisuhdejutut kokonaan, koska vertailen ja ankeudun väkisinkin siitä toisen "paremmasta" elämästä. Mutta millä ankeudesta sitten pois, pitäisikö iskeä sormella sokkona karttaan ja muuttaa sitten sinne. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla