Mies toi Koronan kotiimme, kun hillui yökerhossa pääsiäisenä
Nyt makaa vierashuoneessamme kipeänä, minä passaan, vien hänelle ruokaa ja koitan välttää parhaani mukaan tulemasta kipeäksi. Hoidan lapset, hoidan koiran. Ai että ottaa aivoon, miten itsekäs voi olla, että altistaa muut perheenjäsenet tähän tilanteeseen?! Tilanne olisi helpompi hyväksyä, jos Korona olisi saatu jostain muualta, mutta että menee yökerhoon, jossa väkeä on kuin pipoa? Jos joudun perumaan tuon ääliön vuoksi omat tärkeät menoni, niin enpä tiedä mitä siitä seuraa.
Kommentit (22)
Ole tyytyväinen ettei tuonut kuppaa, klamydiaa tai tippuria.
Niin munkin , mutta toisaalta, ihan yhtä hyvin oltaisiin voitu saada kumpikin korona myös töistä.
Ja meillä on paljon yhteisiä menoja, mutta myös omia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se noin nopeasti näy.
Vierailija kirjoitti:
No nekin todennäköisesti on hankittu, mutta ilmenevät myöhemmin.
Naurettavaa mussutusta, sen voi saada mistä tahansa, ja varmasti tulette myös saamaankin, ja enemmän kuin kerran.
Käske mies menemään vanhemmilleen, he sen pojan kasvattivat. Tai tässä tapauksessa jättivät kasvattamatta
Vierailija kirjoitti:
Sinä se osaat löytää synkimmistäkin asioista positiivisen puolen.
Vierailija kirjoitti:
Ne näkyy vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei haittaa. Meillä on avoin suhde.
Ap
Heh, että omat menosi jouduit perumaan. Yhtä hyvin olet voinut itse korona tuoda perheeseen sinun menoista. Tai lapset koulusta, harrastuksista tai kavereilta.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa mussutusta, sen voi saada mistä tahansa, ja varmasti tulette myös saamaankin, ja enemmän kuin kerran.
Ei välttämättä. Puolisoni ja minä emme ole todennäköisesti saaneet koronaa kertaakaan vaikka asumme maassa, jossa sitä on lähes koko pandemian ajan ollut valtavasti liikkeellä ja puolisoni työ on vain osittain etänä + käytämme joukkoliikennettä. Tartunta on mahdollista estää. Olen todella kiitollinen siitä, että puolisoni on asiassa samalla linjalla kuin olen itsekin. Ja pahoillani heidän, kuten ap:n, puolesta, joilla näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei haittaa. Meillä on avoin suhde.
Ap
Kuka haluaa tauteja, oli suhde minkä muotoinen tahansa?
Yökerhossa on kova meteli, joten jos siellä aikoo jutella kenenkään kanssa, pitää suorastaan huutaa päät vastakkain. Kyllä siinä sylki lentää ja virukset tarttuu. Joku harrastus, jossa ollaan ulkotiloissa tai puhutaan normaalilla äänenvoimakkuudella parin metrin päässä toisista on ihan eri asia.
Keksi parempi, ei kukaan passaa jos on avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Puolisoni ja minä emme ole todennäköisesti saaneet koronaa kertaakaan vaikka asumme maassa, jossa sitä on lähes koko pandemian ajan ollut valtavasti liikkeellä ja puolisoni työ on vain osittain etänä + käytämme joukkoliikennettä. Tartunta on mahdollista estää. Olen todella kiitollinen siitä, että puolisoni on asiassa samalla linjalla kuin olen itsekin. Ja pahoillani heidän, kuten ap:n, puolesta, joilla näin ei ole.
Jos tämä tarkoittaa sitä, että pitää kulkea koko ajan koronan pelko takaraivossa ja vältellä asioita, joita muuten tekisi, niin ei kiitos.
Mies kotiarestiin