Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette löytäneet kumppania opintojen aikana

Vierailija
20.04.2022 |

Masentaako?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Löysin vähäksi aikaa jonkun sitten myöhemmin, kolmekymppisenä. Mutta sinkkuna olen pääosin ollut ja ihan tyytyväinen näin. Pian tulee ikää jo 50 vuotta täyteen.

Vierailija
2/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että kyllä..ja kaduttaa kun en ollut aktiivisempi. Valmistuin nuorena 22 v eikä mua sen ikäisenä kiinnostanut seurustelu juuri yhtään mutta nyt on todella vaikeaa löytää miestä. Tosin pk seudulla se on muutenkin vaikeaa.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Menin opiskelemaan en pariutumaan. Ihanaa kun saa olla itsenäinen!

Vierailija
4/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että kyllä..ja kaduttaa kun en ollut aktiivisempi. Valmistuin nuorena 22 v eikä mua sen ikäisenä kiinnostanut seurustelu juuri yhtään mutta nyt on todella vaikeaa löytää miestä. Tosin pk seudulla se on muutenkin vaikeaa.

N25

Mitä sinä selität, täällä on Suomen suurin miesten keskittymä ja väität olevan vaikeaa löytää miestä? Missäpäin luulet olevan paremmat mahikset? Te ikisinkut vaan nyt satutte olemaan pk-seudulla niin nirsoja, ettei teille nirppanokille kelpaa oikein kukaan, jos kelpaa, niin eivät tietysti ole teistä kiinnostuneita. Tinderiin profiili ja sulla on silmänräpäyksessä miehiä joista valita mieleinen, sitä nuo muutkin vaikuttaa tekevän.

Vierailija
5/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu läheisriippuvaisia, elettiin vapaata nuoruutta.

Vierailija
6/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Mitä sinä selität, täällä on Suomen suurin miesten keskittymä ja väität olevan vaikeaa löytää miestä? Missäpäin luulet olevan paremmat mahikset? Te ikisinkut vaan nyt satutte olemaan pk-seudulla niin nirsoja, ettei teille nirppanokille kelpaa oikein kukaan, jos kelpaa, niin eivät tietysti ole teistä kiinnostuneita. Tinderiin profiili ja sulla on silmänräpäyksessä miehiä joista valita mieleinen, sitä nuo muutkin vaikuttaa tekevän.

Oon käyttäny sitä vaikka kuinka kauan Ja yhä sinkku. Ei toimi mulla.

N25

Vierailija
7/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, löysin sitten unelmien kumppanin opiskeluiden jälkeen.

Vierailija
8/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Tinder on vähän huono rakkauden etsimiseen. Jos mikä tahansa kelpaa, sitten asia on eri. Otetaan esimerkkinä koulussa tutustuminen. Koulussasi on vaikka 200 sopivan ikäistä kumppaniehdokasta. Vuosien aikana vietät heidät kanssa aikaa, joidenkin enemmän, joidenkin vähemmän. Vuosien aikana juttelet todennäköisesti lähes kaikkien kanssa tai olet ainakin samassa tilassa. Juttelut ja samassa tilassa olemiset ovat rentoja, toistuvia ja jatkuvia. Näistä opiskelijoista todennäköisesti vain yksi, pari tai muutama on oikeasti sellaisia joihin kehität aitoja romanttisia tunteita.

Kuvitellaanpa että yrität Tinderistä löytää aitoa rakkautta. Jos haluat tavata sen 200 ihmistä, sinun täytyy saada tuhansia matcheja, tykätä kymmenistä tuhansista profiileista. Sinun täytyy jutella tuhansia tunteja. Sitten kun lähdet treffeille, on kaikki latautunutta ja odotuksia ilmassa. Hirveä vaiva, menee paljon aikaa ja rahaa.  Yksikin väärä lause, ette näe enää ikinä, toisin kuin koulussa, jossa tutustuminen tapahtuu luonnollisesti pikkuhiljaa. Todennäköisesti suurin osa ihmisistä on mukavia ja ihan ok, mutta mitään aitoa syvempää ei saa aikaan, kuten koulussakin suurimman osan kanssa.

Tämä teksti pätee ihan niin naisiin kuin miehiinkiin.

Vierailija
9/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa. Olisi pitänyt yliopistosta löytää se puoliso, melko miesvaltaisella alalla ja ei oikeen enää näin 30-vuotiaana onnistu. Tinderiä kokeilin mutta se ei tavalliselle miehelle ole mikään huipputehokas.

Vierailija
10/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Menin opiskelemaan en pariutumaan. Ihanaa kun saa olla itsenäinen!

no, eipä tarvii odottaa kiitosta jälkikasvulta..

Vierailija
11/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin joo.

Duunari- ja elämänkoulusuvuista tulevana oli hieman masentavaa huomata, millaisia asenteita ja näkemyksiä osalla lipastolla oli vähemmän hyväosaisista ihmisistä, ja se tappoi pariutumishalut aika tehokkaasti pitkäksi aikaa, kunnes olin opintojen jälkeen palannut ns. juurilleni.

Vierailija
12/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halunnut tapailla edes, koska oli niin paljon kaikkea. Raskaat opinnot, työt, bileet, matkustaminen... Sitten, kun kokeilin tapailla uudestaan opiskelun lopussa, se verotti taas opiskelusta, varsinkin, kun mies lyttäsi ja leuhki omilla opinnoillaan. Olen vieläkin sinkku ja en ehdottomasti edes halua perhe-elämää.

Vierailija
13/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En olisi edes halunnut kumppania samasta yliopistosta. Alani on naisvaltainen ja bileissä kävin vain kerran, joten aika vähissä oli kontaktit vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei haittaa.

Vierailija
14/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Muussa yhteydessä löytyi, ja lopulta tulin siihen tulokseen, että elän mieluummin itsekseni.

Vierailija
15/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilaitoksissa ei kannata yrittää mitään iskemistä, se on helposti ahdistelua jos toinen osapuoli ei tykkääkään jos esim lähestysyrityksesi on kömpelö vaikka kokemattomuuden tai humalan takia ja sinut voidaan erottaa koulusta tai saat ainakin kyseenalaisen maineen. Nykyään oppilaitoksilla on nimettömiä ilmiantokanavia juuri tällaisesta ilmoittamista varten, ja tapahtumiin nimetään aina häirintäyhteyshenkilö. Ei ole riskin arvoista.

Vierailija
16/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v ja kyllä se yliopisto oli viimeinen mahdollisuus löytää kumppani. En ole työelämään siirtymisen jälkeen löytänyt mitään paikkaa missä tapaisi vastakkaista sukupuolta yhtä helposti kuin yliopiston eri järjestöissä ja toiminnassa. Työpaikalla keski-ikä varmaan 15v korkeampi kuin oma ikä, harrastuksissakin lähes pelkkää samaa sukupuolta.

Vaikka aloitus olisi provo, niin tottahan tuo on.

Vierailija
17/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta, tapasin mieheni kolmekymppisenä, ei parikymppisenä kannata vielä sitoutua.

Kohta juhlitaan 15-vuotishääpäivää.

Vierailija
18/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olisi ollut outoa, jos heteronaisena olisin löytänyt kumppanin opiskeluryhmästä, jossa oli yksi mies ja hänkin homo. 

Vierailija
19/43 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Löysin kumppanin heti muutettuani pois opiskelupaikkakunnalta  

Vierailija
20/43 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Olisi ollut outoa, jos heteronaisena olisin löytänyt kumppanin opiskeluryhmästä, jossa oli yksi mies ja hänkin homo. 

Ei kenenkään tarvitse opiskeluaikana löytää kumppania, mutta ihmetyttää aina nämä vastaukset, joissa opiskeluajan mahdollisuudet on se yksi opintoryhmä. Ei mitään laajempaa oppilaskunta-/ ylioppilaskuntatoimintaa, opintosuunnat ylittäviä aktiviiteetteja, muilla aloilla opiskelevien kaverien illanistujaisia jne. Kuulostaa ankealta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme