Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kotona ei saisi olla oikein koskaan?

Vierailija
20.04.2022 |

Jos ei käy missään kodin ulkopuolella jatkuvasti notkumassa, niin miksi sitä aina pidetään "sntinä"??!

Oikein nautin sillon kun oli koronan takia se, että "piti" olla kotona, kerrankin ihan luvan kanssa sai olla ilman motkotuksen tunnetta takaraivossa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä ihminen kotoaan lähtisi?

Vierailija
22/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä sinun kotona oleskeluasi sitten kommentoi oikein häiriöksi asti?

Ei kukaan nykyään, mutta kyllähän maailma pitää levottomina sinkoilevia ihmisiä jotenkin parempina kuin meitä kotihiiriä.

Kukaan ei päivitä someen "tulin kaupasta 7 päivää sitten, mutta täytys kai taas raahautua ihmisten ilmoille kun maito loppu" tms. Sitävastoin käydään siellä ja täällä ottamassa kuvia, kun kuvitellaan olevan sillon jossain asian ytimessä kun ei olla kotona.

Niin, me erakkomaiset koti-ihmiset ei toki olla missään somessa joten kuva vääristyy. Miksi arvottaisit omaa elämääsi sen somessa elämäänsä esittelevän vähemmistön mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä sinun kotona oleskeluasi sitten kommentoi oikein häiriöksi asti?

Ei kukaan nykyään, mutta kyllähän maailma pitää levottomina sinkoilevia ihmisiä jotenkin parempina kuin meitä kotihiiriä.

Kukaan ei päivitä someen "tulin kaupasta 7 päivää sitten, mutta täytys kai taas raahautua ihmisten ilmoille kun maito loppu" tms. Sitävastoin käydään siellä ja täällä ottamassa kuvia, kun kuvitellaan olevan sillon jossain asian ytimessä kun ei olla kotona.

Kuka tämä "maailma" on, ja jutteleeko hän sinulle henkilökohtaisesti, kun tiedät hänen ajatuksensa?

Sitten tuohon somehommaan: 1. Aivan varmasti joku päivittää tuollaisiakin päivityksiä. 2. Olisikohan niin, että innokkaimpia somen käyttäjiä ovat ne samat ihmiset, jotka muutenkin tykkäävät olla paljon esillä ja ihmisten keskellä?

Vierailija
24/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teet 8h töitä sisällä, niin ei sitä halua jatkaa istumista/makaamista sen jälkeen. Liikunta tekee hyvää mielelle ja keholle, ei tule ongelmia painon ym suhteen.

Vierailija
25/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan sntinen olo. Pakko kai lähteä ostamaan vichyä.

Vierailija
26/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ei käy missään kodin ulkopuolella jatkuvasti notkumassa, niin miksi sitä aina pidetään "sntinä"??!

Oikein nautin sillon kun oli koronan takia se, että "piti" olla kotona, kerrankin ihan luvan kanssa sai olla ilman motkotuksen tunnetta takaraivossa."

Nyt en  oikein ymmärrä.

....miksi sitä pidetään shittinä jos et notku jatkuvasti jossakin?

Sitten kuitenkin sanot että voit luvan kanssa olla kotona kotona ilman motkotuksen tunnetta takaraivossa?

Siis kuka piti shittinä? Joku muu vai sinä itse? Ei kai siellä sinun takaraivossasi motkota kukaan muu kuin sinä itse?

Onko nyt niin että se olet sinä itse joka ajat ja vaadit itsesi jatkuvasti sinne jonnekin notkumaan? Vaatija on oman pääsi sisällä?  Tätä en ainakaan minä nyt ymmärrä?

Vierailija
27/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä sä sekoilet? Eihän toi pidä paikkaansa. Kotona saa olla just niin paljon kuin haluaa eikä siitä tarvitse tehdä tiliä ulkopuoliselle.

Toi on sun huono itsetunto mikä puhuu.

Vierailija
28/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lapsenakin aina sai kuulla "Menisit nyt vähän ulos" tai "Sisällä ei koko päivää maata!".

Väitättekö muka ettei teille ole koskaan sanottu mitään samansuuntaista?

Lapsena kyllä. Nyt aikuisena ei, ihan rauhassa saan olla vain kotona.

Vierailija
29/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo ongelma. Olen tehnyt etätöitä jo 9 vuotta ja ostoksenikin tilannut kotiinkuljetuksella jo 4 vuotta. Koiran kanssa ulkoilen. Tjaah noh, eilen kävin koiran kanssa eläinlääkärissä. Ei ole "maailma" tullut mulle sanomaan mitään kotona olemisestani. 

Vierailija
30/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoilu/hyggeily on jopa muotia. 'Ihanaa olla kotona'

Vierailija
31/31 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta paljonko olet kotona paitsi ehkä työnantajaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi