Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei vaan ole sopivaa työpaikkaa avoinna?

Vierailija
20.04.2022 |

Täytyykö oikeasti hakea mitä sattuu sillä hetkellä tarjolla olemaan. Viis siitä onko mitään koulutusta kyseiseen työhön. Saati kiinnostusta. Enkä todellakaan mene kuuden euron tuntipalkalla siivoamaan, johan ne työmatkat maksaa enemmän kuin mitä palkkaa tulee. Miten te muut meinaatte tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä linjoilla?

Vierailija
2/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloll

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pitää hakea sellaisiinkin paikokoihin joihin ei ole mitään mahdollisuuksia päästä, ja kuormittaa sillä firmojen rekrytoijia ihan turhaan. Koska ei sinua niihin töihin oteta, vaikka olisit ainut hakija. Oikeasti et edes ole, koska muidenkin pitää hakea yhtälailla niihin vähiin avoinna oleviin työpaikkoihin.

Tästä ongelmasta kannattaa puhua sen TE-virkailijan kanssa, joka päivittää sinun työllistymissuunnitelmasi. Siinä sitten otetaan huomioon tuo ongelma, mikäli virkailijalla on järkeä päässään.

Vierailija
4/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti töihin vai kysytkö pakkohakemisen kannalta? Jos itse olisin työtön ja haluaisin töihin, en missään tapauksessa jäisi vain selaamaan avoimena olevia paikkoja vaan lähettäisin avoimia hakemuksia kaikkiin minua kiinnostaviin organisaatioihin.

Vierailija
5/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti töihin vai kysytkö pakkohakemisen kannalta? Jos itse olisin työtön ja haluaisin töihin, en missään tapauksessa jäisi vain selaamaan avoimena olevia paikkoja vaan lähettäisin avoimia hakemuksia kaikkiin minua kiinnostaviin organisaatioihin.

No tällä hetkellä en halua. Eikä olisi pakkokaan rahan puolesta mennä, ansiopäivärahat juoksee. Pelkään jopa pääseväni töihin kun on pakko hakea.. Ap

Vierailija
6/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sitten voi hakea paikkoja joihin et pääse?Tee tarpeeksi kirjoitusvirheitä vaikka hakemuksiin...

Vierailija
7/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö sitten voi hakea paikkoja joihin et pääse?Tee tarpeeksi kirjoitusvirheitä vaikka hakemuksiin...

Luulisi että työkkäri näkee lävitseni jos laitan hakemuksia esim opettajan tai lääkärin virkaan ilman alan koulutusta. Hampurilaisravintolaan tai siivoojaksi pääsee ihan kuka vaan, ja mieluummin kuolen kuin menen niihin hommiin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä