Nyt loppui luukku.com käyttö! Törkeää rahastusta
Ei jumankekka sentään. Luukku myytiin norjalaiselle omistajalle, joka alkaa veloittaa 70 euroa vuodessa sähköpostipalvelusta! Tähän mennessä minulla on ollut Luukun plus-palvelu, josta olen maksanut vähän yli 20 euroa vuodessa ihan mielelläni luotettavasta ja pysyvästä osoitteesta.
No tänään en päässyt uuteen uudistettuun luukkuun edes sisään! Punaista erroria joka paikassa. Kuvasin asiallisesti ongelman ja yritin lähettää sen tukeen: "Server error. Form not sent" "Det oppstod en feil, vennligst forsok på nytt". Ei he*****i sentään! Yritin kahteen otteeseen soittaa puhelintukeen, jossa jonottaminen maksaa 8,8 euroa minuutti. Ihan kiva, lahjoitin heille neljä euroa eikä sieltä edes vastattu.
Luukku on toiminut luotettavasti 20 vuotta, olen antanut osoitteen verottajalle, kaikille muille viranomaisille, pankille ja kaikkiin muihin tärkeisiin paikkoihin - sekalaisia tilauksia ja kirjautumisia varten on roskapostitili erikseen. Nyt joudun näiden ahneiden p*sk*jen takia etsimään uuden hyvän, luotettavan ja pysyvän sähköpostin ja ilmoittamaan sen joka ikiseen paikkaan (jos pääsen sähköpostiini käsiksi). Kiitti v*t*st* myös MTV3:lle, joka saattoi minut tähän tilanteeseen. Ilman sähköpostia tässä maailmassa ei voi hoitaa yhtään mitään. Älkää menkö tähän uuteen luukku-huijaukseen mukaan!
Kommentit (28)
Joko Luukku meni maksulliseksi? Voiko vielä käyttää maksutta?
Protonmailia suosittelen ehdottomasti varsinkin tietoturvaansa arvostaville (eli toivottavasti kaikille)! On paljon tilaa ilman että tarvii maksaa mitään.
Kysymys kuuluu kuka vammanen käyttää jotain luukkua vielä vuonna 2022
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu kuka vammanen käyttää jotain luukkua vielä vuonna 2022
Ei kaikki vaihda sähköpostiaan viimeisten muotivouhotusten perässä niinkun nuoremmat hattrapäät saattavat tehdä.
Minä en edes käyttänyt ilmaista luukkua, vaan maksoin luukun plus-versiosta parikymppiä vuodessa. Sen nyt maksoi, ei tullut spämmiä ja tilaa oli riittävästi. Toi 69.90 euroa on tosiaan aika riistosumma! Hinnoittelevat itsensä ulos markkinoilta ja kuolevat pois - kannattaa vaihtaa ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Joko Luukku meni maksulliseksi? Voiko vielä käyttää maksutta?
Saa käyttää ilmaiseksi 23.05.2022 asti
[/quote]
Boomerit maksaa nytten sitten.[/quote]
"Nytten sitten"? Siis mikä ihmeen "nytten"? Se sana on NYT, eli "nyt sitten". Kirjoittelija on ilmeisesti joku alakouluikäinen, joka on oppinut uuden boomeri-sanan. Harmi, että nyt-sana on vielä oppimatta.
Jostain syystä kuitenkin joku muu ilmainen on parempi kuin Gmail?