Jos lennät Finnairilla rokottomattomana Suomeen, joudut testiin, jos taas esim. Norwegianilla, niin et joudu?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ota rokote.
Kuka ottaa tutkimusvaiheessa ja ehdollisella käyttöluvalla markkinoilla olevan uudenlaisen rokotteen vain välttääkseen koronatestin lentokentällä? En minä ainakaan.
No ei sellaista kukaan ota, kun ei sellaista ole koko aikana ollut tarjolla. Muuta kuin salaliittouskovaisten määkijöiden mielestä, kun Putinin trollit ovat senkin huuhaan saaneet tyhjiin päihin syötettyä.
Linkittäisitkö minulle valmiin ja vertaisarviointi tutkimuksen rokotteen pitkäaikaisista vaikutuksista? Linkittäisitkö minulle luotettavan sivuston jossa lukee, että rokotteella on normaali käyttölupa?
Mm. EUn sivuilla lukee "Komissio on tähän mennessä myöntänyt _ehdollisen_ myyntiluvan viidelle rokotteelle". (https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/safe…)
Sinä levitä siis väärää tietoa väittäessäsi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ota rokote.
Kuka ottaa tutkimusvaiheessa ja ehdollisella käyttöluvalla markkinoilla olevan uudenlaisen rokotteen vain välttääkseen koronatestin lentokentällä? En minä ainakaan.
No ei sellaista kukaan ota, kun ei sellaista ole koko aikana ollut tarjolla. Muuta kuin salaliittouskovaisten määkijöiden mielestä, kun Putinin trollit ovat senkin huuhaan saaneet tyhjiin päihin syötettyä.
Linkittäisitkö minulle valmiin ja vertaisarviointi tutkimuksen rokotteen pitkäaikaisista vaikutuksista? Linkittäisitkö minulle luotettavan sivuston jossa lukee, että rokotteella on normaali käyttölupa?
Mm. EUn sivuilla lukee "Komissio on tähän mennessä myöntänyt _ehdollisen_ myyntiluvan viidelle rokotteelle". (https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/safe…)
Sinä levitä siis väärää tietoa väittäessäsi muuta.
En levitä, vaan sinä et vain ymmärrä mitään lääkkeiden myyntilupaprosessista. Aloita vaikka opiskelu tästä yksinkertaistetusta suomenkielisestä dokumentista ja tule sitten takaisin keskustelemaan, kun ollaan edes samassa teoksessa, vaikkei vielä lähelläkään samalla sivulla asioiden ymmärtämisen osalta.
https://www.fimea.fi/documents/160140/2311305/M%C3%A4%C3%A4r%C3%A4ys+2+…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ota rokote.
Missä vaiheessa rokotevalmistajien vastuu haittavaikutuksista otettiin käyttöön? Ai niin, eihän sitä vieläkään ole otettu.
Haloo huuhaahörhö, ihan jokaisella valmistajalla maailmassa on aina ja ihan koko markkinoillaoloajan (sekä toki sitä ennen tutkimusvaiheessa) vastuu haittavaikutuksista ihan jokaisen rokotteen ja muun lääkevalmisteen osalta. Et sinä oikeasti voi olla noin tyhmä, ettet edes ihan näitä perusasioita tiedä.
Eikö yhtään hävetä levittää disinformaatiota?
Lääkevalmistajat EIVÄT vastaa koronarokotteen aiheuttamista haitoista.
Tässä sinulle mustaa valkoisella. Kelpaako edes YLE lähteeksi?
https://yle.fi/uutiset/3-11700240
"Suomen valtio kantaa korvausvastuun koronarokotteiden mahdollisista haitoista"
"Koronarokotteita hankkineet maat ovat solmineet lääkeyhtiöiden kanssa sopimuksen, jossa lääkeyhtiöt eivät joudu korvausvastuuseen kehittämistään rokotteista."
Helsinki-Vantaalla tarkistetaan kaikilta saapuvilta matkustajilta koronapassi. Näin oli ainakin pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalla tarkistetaan kaikilta saapuvilta matkustajilta koronapassi. Näin oli ainakin pari viikkoa sitten.
Mikähän hyöty tässä on? Jos ei ole koronapassia niin mitä käy?
Vierailija kirjoitti:
no hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän hyöty tässä on? Jos ei ole koronapassia niin mitä käy?
Ei kertakaikkiaan mitään hyötyä. Aivan sama mitkä on rokotteet kun sairastua ja LEVITTÄÄ TAUTIA voi silti.
Sitten testiin. Kannattaa etukäteen täyttää se Finentry.
Jos on 1 rokote niin testiin ei tartte mennä heti kentällä. Mutta sitä en tiedä kuinka vanha tuo 1 rokote saa olla..
Meiltä kysyttiin vaan että mistä olette tulossa ja saatiin mennä vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
No mistä olitte tulossa?
Ei varmaan kannata matkustella, ellei säännöt kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
en usko et on mahollista. jos ei oo rokotuksia niin sit pakkotestataan tai sakotetaan jos ei suostu testiin. paljonkohan se sakko muuten on?
Siellä on iso vastaanottokomitea ja ständejä, joilla seisoo virkailijoita. Esität virkailijalle rokotustodistuksen tai sitten joudut koronatestiin.
Turhalta tuhlaukselta koko show taas kerran tuntuu.