Continental jatkaa venälällä sittenkin
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/6d44dced-3af8-4183-8182-033021e5…
Outoa sakkia nuo saksalaiset. Nyt on oikeasti alkanut mietityttää mitä ne oikein meinaavat.
Onneksi vielä ei ole koko Suomi vaihtanut renkaita. Eipä tarvitse noitakaan ostaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaisin nokiat tai continentalit, en voisi olla ajattelematta että ainakin osalla rahoistani ostetaan venäjälle aseita, joilla nuo hirmuteot tehdään. Konkreettisesti. En kyllä pystyisi.
Minkä huoltisketjun pumpulla käyt tankkaamassa auton? Neste ostaa öljynsä Venäjältä vielä heinäkuuhun asti ja Nesteen valmistamaa öljyä käyttää myös moni muukin ketju pumpuissaan, vaikka joillain se tuleekin suureksi osaksi muualta.
Minä puhuin renkaista, en bensasta enkä kukkaruukuista.
Eli sodan kauhut eivät tule mieleen, vaikka niitä hyvis-renkaita pyörittäisi pahis-bensan voimin käyvä moottori?
Bensastakin voin valita sen, josta on pienin hyöty venäjälle, eli ei ainakaan Teboil. Minä saan kuluttajana tehdä ne valinnat, jotka ovat minusta parhaat/vähiten huonot ihan vapaasti enkä tarvitse kenenkään nobodyn viisasteluja.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset ovat julmia. Ei barbaarisia kuten venäläiset mutta julmia.
Saksalaisilla on venäläisten geenit 2. msodan jäljiltä, samaa tekivät naisille siellä mitä nyt ukrainalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset ovat julmia. Ei barbaarisia kuten venäläiset mutta julmia.
Saksalaisilla on venäläisten geenit 2. msodan jäljiltä, samaa tekivät naisille siellä mitä nyt ukrainalaisille. Myös Venäjällä on paljon saksalaisjuurisia ihmisiä ainakin Siperiassa.
Puurenkaillako kohta ajatte, kun varmaan joka firmalla toimintaa Venäjällä ja Kiinahan on samaa läjää.
Vierailija kirjoitti:
Puurenkaillako kohta ajatte, kun varmaan joka firmalla toimintaa Venäjällä ja Kiinahan on samaa läjää.
Tuosta vaikka voi bongata ja pieni googlaus perään onko toimintaa venäjällä.
Venäjä kiristää yrityksiä pysymään huoltovarmuuslailla.
"Jos lähdette niin heitellään venäläisiä työntekijöitä vankilaan".
Mulla on kahden rengassetin osto edessä just nyt. Uutinen tuli hyvään aikaan.