Iskeekö morkkis ulkomaan loman jälkeen?
Minulla tulee nykyään ulkomaan loman jälkeen aina henkinen krapula, kun mietin kuinka paljon loma maksoi ja paljonko tuli lomalla tuhlattua. Myös ilmaston lämpeneminen huolettaa, joten lentäminen lomakohteeseen aiheuttaa myös huonoa omaatuntoa. Onko täällä muita, jotka tuntevat lentämisestä huonoa omaatuntoa tai morkkista loman jälkeen tuhlatuista rahoista?
Kommentit (12)
Ei. Iskee aina v i t u t u s kun tulee takaisin suomeen.
Ei iske morkkista. Kyllä niistä kovalla työllä ansaituista rahoista saa joskus nauttiakin.
En ole käynyt missään kolmeen vuoteen, joten sitten kun joskus lähden niin lähden ja palaan ihan hyvillä mielin.
Itse en voi talvisin lähteä, koska tiedän kuinka paljon vituttas tulla takaisin loskan keskelle. Parempi siis, ettei edes mene :D. Säästyy rahat, ilmasto ja hermot.
Ei ole iskenyt morkkis. Tein joskus testin, jonka mukaan olen kulttuurista kiinnostunut budjettimatkailija. Suvaitsen itse epäillä tulosta.
Olin juuri ulkomailla ekan kerran noin 3 vuoteen, ja kyllä piristi! Ei morkkista. Ja nyt ei ainakaan pääse sanomaan, että usein lentelisin.
Niin karsea morkkis kun joutuu palaamaan suomeen. Parin vuoden sisään onneksi pysyvä muutto luvassa. Jos putleri sekoilee niin saman tuen pysyvästi pois.
Ei todellakaan iske morkkis. Teen paljon työtä, tienaan paljon rahaa, ja saan käyttää rahani siihen mistä eniten nautin.
Kyllähän se lentäminen ajatteluttaa. Mutta nyt ei ole matkusteltu muutamaan vuoteen vaan on säästetty ja tehty kaikkea mukavaa kotimaassa. Lomat on kyllä kivoja, eikä niistä ole jäänyt henkistä eikä fyysistä krapulaa.
Ei tule morkkista muusta kuin loman päättymisestä. En matkustele mitenkään älyttömän paljon, joten en tunne mitään tunnontuskia.
Ei koska käyn vain kerran vuodessa lomalla Etelä-Euroopassa.