Ranskalaiset naiset
Voi luoja nyt kun katselee kuvia ja videoita keväisestä Pariisista. Tyylikäs välikauden pukeutuminen, paksut hyvinvoivat terveet kampaukset ja hiukset. Oikein hivelee silmiä. Voisinko koskaan olla kuten ranskalaiset naiset?
Kommentit (15)
Suomalainen nainen: käytännöllinen mitäänsanomattoman näköinen ulkoilutakki, käytännöllinen helppohoitoinen mitäänsanomattoman näköinen kynitty tukka. Jos joku nainen erottuu joukosta naisellisella pukeutumisella ja kampauksella niin katsotaan pitkään ja vihaisesti ja selän takana juoruillaan. Bienvenue en Finlande.
Ranskalainen nainen odottaa kumppanilta ja parisuhteelta paljon enemmän kuin suomalainen nainen. Huomiota, rakkauden osoituksia ja ns. hienovaraista liehittelyä/ kosiskelua. Se on taitolaji. Suomalainen mies ei osa tätä taktiikkaa, ellei ole itse tutustunut ranskalaiseen kulttuuriin ja sen monimuotoisiin käytösrituaaleihin.
“La vie est une fleur dont l’amour est le miel.”
(Victor Hugo)
En minä heidän nenäänsä kadehdi yhtään.
Hiuslaatu on erilainen etelä-eurooppalaisilla, tälle emme voi mitään.
Ou vi, pariisittaret ja Pariisin kevät.
Pitkin Ranskaa matkustaneena nuo superkauniisti laittautuneet naiset on oikeasti aika harvinaisuus. Itsekin odotin hoikkia, kauniisti meikkaavia ja upeasti pukeutuvia naisia. Aivan perusnaisia perusvaatteineen. Osa meikkasi, osa ei.
Onko Pariisi kuuma?
Hottein hotti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on kuva hyvin pinnallisista ja pieni tissisistä nirppanokista. Ei sillä että suomessa oltaisiin paljon parempia mutta meillä sentään on tissit.
Ei isorintaiset ole parempi kuin pienirintaiset päinvastoin pienirintaiset ovat tyylikkäämpiä. Isorintaiset näyttää lehmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen: käytännöllinen mitäänsanomattoman näköinen ulkoilutakki, käytännöllinen helppohoitoinen mitäänsanomattoman näköinen kynitty tukka. Jos joku nainen erottuu joukosta naisellisella pukeutumisella ja kampauksella niin katsotaan pitkään ja vihaisesti ja selän takana juoruillaan. Bienvenue en Finlande.
Aivan, toivon ettei suurin osa naisista näyttäisi ympärilläni kuin pienen Leninit.
Vai mikä tämä vaarin iso takki + selkäreppu + lötköhousut yhdistelmä oikein on?
Siellä ei kasvateta näin pinnallisiksi kuin täällä. Ovat konservatiivisempia.
Kaikesta huolimatta, maata myöten kasvaneissa, kotimaissa maatiaisissa on puolensa.😉
mies54v
Tyylikkään kauniita osa, joillakin iso germaaninen nenä ja piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkään kauniita osa, joillakin iso germaaninen nenä ja piirteet.
Ranskalaisilla on kaunis suora nenä, ei ole ainakaan perunanenä kuten monilla suomalaisilla.
Emmanuel Macron vs. Timo Soini, kuvastaa aika hyvin piirteiden eroja. Molemmat kuvastavat aika hyvin oman maansa perinteisiä kasvonpiirteitä.
Mikset voisi olla? Senkus pukeudut sellaisiin vaatteisiin, joita pidät kauniina. :D
Mulla taas on kuva hyvin pinnallisista ja pieni tissisistä nirppanokista. Ei sillä että suomessa oltaisiin paljon parempia mutta meillä sentään on tissit.