Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
19821/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokkilan paappeli seonnut.

Häissä jo kuolasi sokurin tissejä kuola valuen.

Pimeetä porukkaa koko sakki.

😂

Vierailija
19822/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, Cocon juhlissa on myös Nygårdin bestis Rita Tainola.

Käviköhän Renny koskaan Bahamalla Nygårdin vieraana....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19823/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty katsomaan tuota Johannan teennäisyyttä. Tosiaan näyttelijön opinnot pahasti kesken. Ja sitten tuo kiljuminen: mä en kestä, mä en kestä, oh my God, oh my God. Ei sovi kolmikymppiselle naiselle tuommoinen teinikirkuminen. Tuntuu kuin esittäisi koko ajan jotain roolia. 

Vierailija
19824/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokkilan paappeli seonnut.

Häissä jo kuolasi sokurin tissejä kuola valuen.

Pimeetä porukkaa koko sakki.

Se kohta oli oikeasti minusta ällö, kun paappeli vieritti käsiään pitkin Johannan kasvoja ja kaulaa kunnes kaulaan asti nostettujen tissien kohdalla pysähtyi. Näytti kun olisi halunnut jatkaa. Miksi tuommoinen kohtaus kuvattu. 

Vierailija
19825/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potaskaa puhut jälleen, olen onnellinen, mitä sinä katkeruudessasi et ymmärrä, kiinnostaa että mitä omituista Rennyn pitää perheelleen hankkia??Renny on luonut Johannan kanssa ihanat puitteet elämiseen ja lapsi saa kaiken rakkauden ym.mitä lapsi tarvitsee.

Siis Johannan kanssa luonut puitteet? Salli mun nauraa. Eiköhän ole Rennyn luomat puitteet. Toivottavasti ei kaikki velkarahalla isottelun vuoksi.

Vierailija
19826/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grandpa kertoo Johannan kasvaneen myös fyysisesti, siis mitä ihmettä??

Tuskin isälle kerrottu, että Johanna ottanut silikonit. Ei vanha mies tuommoista ymmärrä. Nuorena ollut litteätissinen.

Vierailija
19827/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät voineet olla pidempää aikaa Johannan vanhempien luona. Vain kaksi päivä. Tai isovanhemmat olisivat voineet jäädä Cocon juhlien jälkeen yöksi taloon. Taas sitä kun ajatelleen vaan omaa napaansa. Toivottavasti tuo Johanna joskus tajuaa kuinka tyhmästi tekee.

Vierailija
19828/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klappa! Klappa!Klappa!   Mökki rempasta ja sisustuksesta lähtien kaikki kerjätty yhteistöinä ou mai gaaaad ou mai gaaaad!

Vierailija
19829/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraatte sarjaa, joka on noin huono.... 

Vierailija
19830/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää seuraakaan. Idea on hyvä ja kiinnostava, siis seurata tuommoisen poikkeuksellista elämää viettävän parin elämää. Renny on aito itsensä selkeästi, mutta Johannalla kusta päässä ja tosiaan täysin epäaito. Oh my god, oh my god ja se kiljuminen, lapsen ankara hytkytys. Puheäänikin jopa ajoittain teennäinen. 

Vierailija
19831/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty katsomaan tuota Johannan teennäisyyttä. Tosiaan näyttelijön opinnot pahasti kesken. Ja sitten tuo kiljuminen: mä en kestä, mä en kestä, oh my God, oh my God. Ei sovi kolmikymppiselle naiselle tuommoinen teinikirkuminen. Tuntuu kuin esittäisi koko ajan jotain roolia. 

Antaa ihmisten sellaisia mitä ovat. Ärsyttää tuollainen, että tietyssä iässä ei saisi käyttäytyä tietyllä tavalla. 

Vierailija
19832/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ollaan tosi törkeitä, ei suvaita erilaisuutta, mahtaa olla kiusaajia suurin osa, ulkonäkö, elämäntapa, valinnat, puhetapa jne. jne. Kaikkea arvostellaan törkeimmillä sanoilla, kuitenkin tuijotetaan Harlineita suurennuslasin läpi. 

Vierailija
19833/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä katsomatta ohjelmia, ovatko ne hyviä vai huonoja?

Vierailija
19834/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ollaan tosi törkeitä, ei suvaita erilaisuutta, mahtaa olla kiusaajia suurin osa, ulkonäkö, elämäntapa, valinnat, puhetapa jne. jne. Kaikkea arvostellaan törkeimmillä sanoilla, kuitenkin tuijotetaan Harlineita suurennuslasin läpi. 

On olemassa Harlinien kehumisketju, miksi et vietä siellä aikaasi?  Törkeästi haukut toisia, nytkin kiusaajiksi.  Katso ensin peiliin.

Vierailija
19835/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraa jok ikisen jakson vain siksi ,että taas saa irvailla jokaista asiaa, mitä siitä itselleen saa, hyvän mielenkö??? Sairasta..

Vierailija
19836/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavasti puhuivat saarelaiset Rennystä ja upea on Tammion koti. Mukava oli taas seurata perheen arkea, hyväntuulista eikä olekaan tarkoitettu tiukkapipoisille tosikoille, hienoa, tätä lisää.

Vierailija
19837/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seuraa jok ikisen jakson vain siksi ,että taas saa irvailla jokaista asiaa, mitä siitä itselleen saa, hyvän mielenkö??? Sairasta..

Älä sinä siitä ota paiseita itseesi.  Sairasta riekkua täällä aina haukkumassa toisia kommentoijia.   

Vierailija
19838/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavasti puhuivat saarelaiset Rennystä ja upea on Tammion koti. Mukava oli taas seurata perheen arkea, hyväntuulista eikä olekaan tarkoitettu tiukkapipoisille tosikoille, hienoa, tätä lisää.

Tottakai puhuvat hienosti. Saavat ilmaiseksi törsätä ja syödä muiden rahoilla sekä kuokkia julkkisten pihapiirissä. . Lisää juhlia on tiedossa.

Vierailija
19839/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammiossa on Geena ja Kaykin käyneet.😉  onko tuo niiden sänky Jyskistä?    Lisää Rennyn lintutietämystä, saisi nauraa😁

Vierailija
19840/26888 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman jalkijunassa ehdin katsomaan jaksoja. Miamin uusi koti ei ole kovinkaan kummoinen, noita mahtuu sinne tusinaan 15. Rempattu kylla, ja lokaatio kanaalin varrella on kiva. Mutta perustalo, jos kuuluisa ohjaaja olisi oikeasti tienannut leffoillaan niin jossain muualla asuisivat. Ja nyt myos jalkihuomiona se, etta talohan on aivan painajainen yhden taaperon ja jatkossa myos vauvan kanssa - uima-altaan ymparilla ei ole minkaanlaista aitaa... 

Edelleen sarjaa on hupaisa seurata, kova on yritys olla enemman kuin ovat. Johanna on aidin roolissaan ihan symppis, mutta Rennyn tunnekuohut on kylla ihan omaa luokkaansa. 

Ymmärrätkö ollenkaan, että Miamissa rannalla perustalokin on kallis. Kuinka tyhmiä ja elämästä ymmärtämättömiä täällä.

Ketju on lukittu.