The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ymmärrä meren, upeiden hiekkarantojen ja auringon merkitystä ihmiselle. Ikuinen ikävä🏝😍🌅🌊
En ymmärrä en, viihdyn Päijänteen ja Saimaan puhtaissa vesissä. Sekin on hienoa, että ei tarvitse jatkuvasti paeta punkkeja.
Itse kyllä viihtyisin Miamissa paremmin.
Siellähän on suomalaisia eläkeläisiä enemmän kuin lääkäri määrää. Mafiat hallitsee taloutta.🤭
Kannattaa katsoa YleAreenasta dokumentti "kauneuden hinta". Kukaan täysjärkinen ei piikitä itseensä epämääräisiä tököttejä, tai laitata silikoneja.
Lapsen kävelynopettelu on vielä ihan normaalinrajoissa, ihan turha tehdä lapsesta jotenkin poikkeavaa.
Nyt on rouva herännyt 35 vuoden ikäeroon.
Lapset kuk tehty, eron hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ymmärrä meren, upeiden hiekkarantojen ja auringon merkitystä ihmiselle. Ikuinen ikävä🏝😍🌅🌊
En ymmärrä en, viihdyn Päijänteen ja Saimaan puhtaissa vesissä. Sekin on hienoa, että ei tarvitse jatkuvasti paeta punkkeja.
Siellähän on suomalaisia eläkeläisiä enemmän kuin lääkäri määrää. Mafiat hallitsee taloutta.🤭
Mitä se haittaa, jos on muitakin suomalaisia? Mene höpsimään muualle siitä mafioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa, jos on muitakin suomalaisia? Mene höpsimään muualle siitä mafioista.
Se on katsonut jonkun elokuvan ja nyt luulee, että elämä Miamissa on sellaista.
Ihan ovat täysjärkistä väkeä, vaikka ovatkin laittaneet silareita jne., ei ole toisten asia arvostella. Ihan omat valinnat.
Renny sanoi, että Johannalla on villiä energiaa. Minusta ei ole. Vaikuttaa ihan tavalliselta meiningiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on katsonut jonkun elokuvan ja nyt luulee, että elämä Miamissa on sell
Ihan kuule dokumenttia katsottu😂 Miami on myös gay-kansan paratiisi😎 mene sinä mamma jatkamaan vaan neulomisiasi, äläkä sekaannu täällä riitelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Muistelkaa jarin esiintymisiä tv. Itki joka välissä. Ihmiset menivät lankaan. Kehuivat kuinka jari on niin tunteellinen.
Kuinkas kävikään. Mites on rennyn laita.
Äitinsä kun eli niin renny ihan normaali esim tv haastiksissa.
Jos jollakkin on edes vähän älliä niin tajuaa kuvion.
Kuka Jari?
Renny NY:n hevosajeluiden epäeettisyydestä: Maailmassa on isompiakin ongelmia ja minä kyllä USKON, että hevosia kohdellaan hyvin.
Moukka mikä moukka, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla ei saa ketään kutsua kateelliseksi, olen sen saanut kokea, ja kuinka tämä yksi voi sanoa toiselle, ettei tiedä mitään lapsista, nyt tietäjä ei tiennyt, työni puolesta yli 30v.lapsiin liittyvässä ammatissa, joten älä vähättele.
Älä viisastele, et edelleenkään tiedä lapsista mitään.
Mutta sinä tiedät kaiken jopa tuntemattomista kirjoittajistakin?
Meidän tyttö käveli 1,5 vuotiaana hyvin, puhui, osasi ärränkin lausua, ja käytti vaippaa vain ulkoillessa. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ovat täysjärkistä väkeä, vaikka ovatkin laittaneet silareita jne., ei ole toisten asia arvostella. Ihan omat valinnat. Älä sinä päsmäri taas päsmäröi. Kyllä lääkärit ja tutkijat tietää, kuinka täspäistä tuo touhu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gluteeniton ruokavalio ei ole terveellinen jos ei sairasta keliakiaa. Eikö nämä somen fitnessbimbot ymmärrä tätä?
No ei se nyt ihan näinkään ole, gluteenittomasta hyötyvät usein mm. migreenistä, atooppisesta ihottumasta ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivät!
Höpöhöpö
Höpöhöpö itsellesi vaan, asiaan perehtyneet lääkäritkin ovat ihan vaan höpöhöpöä ja monet saaneet apua, mutta silti ihan vaan höpöhöpöä kun sinä niin sanot.
Höpöhöpö vaan, yhtä huuhaata kuin esim.keto.
On siis huuhaata, että ketolla laihtuu ja esim. jenkeissä laitetaan syöpäpotilaita karppaamaan, voi meidän pientä kun hän tuntuu tietävän kaikesta kaiken. Pusipusi
Vierailija kirjoitti:
Ihan ovat täysjärkistä väkeä, vaikka ovatkin laittaneet silareita jne., ei ole toisten asia arvostella. Ihan omat valinnat.
Osui ja upposi? Eivät ole vaan huomionhakuisia urpoja.
Se olen sellainen minäminäminä-ihminen.
Renny uusimmassa jaksossa miten meidän lapsi näin hymyilee ja nauraa koko ajan ihmetteleeks muut vanhemmat että miten se koko ajan .. okei minä en oo kyllä huomannut, päinvastoin ajattelin kauden alusta jo että Coco hymyilee ja nauraa vähemmän kun hänelle hassuttelee mitä omat lapseni ovat nauraneet ihan muutaman kuukauden ikäisinä jo.Ei oo Renny tainnut paljoa muita vauvoja nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Renny uusimmassa jaksossa miten meidän lapsi näin hymyilee ja nauraa koko ajan ihmetteleeks muut vanhemmat että miten se koko ajan .. okei minä en oo kyllä huomannut, päinvastoin ajattelin kauden alusta jo että Coco hymyilee ja nauraa vähemmän kun hänelle hassuttelee mitä omat lapseni ovat nauraneet ihan muutaman kuukauden ikäisinä jo.Ei oo Renny tainnut paljoa muita vauvoja nähdä.
Itkemisen hoitaakin Harlineilla miesvauva.