Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
18441/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pariskunnan positiivisuudesta ja valoisasta elämänasenteesta. Kannattaisi joidenkin ottaa oppia, mutta ei taida pystyä. Mieli kun on jo niin musta.

Ota itse mallia, negatiivisuutesi suorastaan huokuu näistä haukkuma viesteistä.

Vierailija
18442/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, nyt on ketjussa toinenkin positiivinen tyyppi, joka näkee jotain hyvääkin Harlineissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18443/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi käppyrä itkee ja valittaa koko ajan?  

Vierailija
18444/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks toi käppyrä itkee ja valittaa koko ajan?

Kerjää jotenkin huomiota ja sääliä nuorelta naiselta, joka paijaa vauvapappaa,  voi kulta voi kulta.

Ei noin, vaikka pappa kokee olevansa huippuohjaaja ja nuori nainen ohjattava.

Vierailija
18445/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Rennyllä oikeasti on , kun joka hetkessä pillittää ? Miksi muuten tekivät tämän ohjelman. Lisää julkisuuden halua.

Vierailija
18446/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Rennyllä oikeasti on , kun joka hetkessä pillittää ? Miksi muuten tekivät tämän ohjelman. Lisää julkisuuden halua.

Raha, näin perheelle ei tule nälkä. Ihmettelen että sai myytyä moisen moskan meillä, ihan käsittämätöntä.
En seuraa sarjaa, mutta yhdessä otoksessa oli olohuoneessa pyykkiteline rätteineen, siinäpä eliitin säihkettä.

Vierailija
18447/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen sitä, että mikä laittaa jonkun seuraamaan jotain henkilöä jos kaikki häneen liittyvä on vastenmielistä. Itse seurailen vain itselle mieluisia, mutta vapaa maa... 

Tätä on selitetty ja avattu sulle jo monesti, mutta ethän sinä ymmärrä. Jankkaat vaan uudelleen ja uudelleen

Vierailija
18448/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään pariskunnan positiivisuudesta ja valoisasta elämänasenteesta. Kannattaisi joidenkin ottaa oppia, mutta ei taida pystyä. Mieli kun on jo niin musta.

En missään nimessä voi suositella että joku ottaisi mallia tästä pariskunnasta! Ai kamala

Vierailija
18449/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, nyt on ketjussa toinenkin positiivinen tyyppi, joka näkee jotain hyvääkin Harlineissa. 

Ei ole, lakkaa jo yrittämästä. Epätoivoista toi sun toiseksi tekeytyminen ja sen perään kommentointi aina kuulaudesta toiseen, että vau toinen minunlainen ihminen. Todella väsynyttä

Vierailija
18450/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota itse mallia, negatiivisuutesi suorastaan huokuu näistä haukkuma viesteistä.

Olen kirjoittanut vain tämän yhden viestin, ja taisin osua oikeaan. 

Vierailija
18451/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin katsomaan toista kautta ennakkoasenteilla. Jotenkin olen kuitenkin oppinut tykkäämään pariskunnasta. Mitä se on minulta pois jos onnistuvat asumaan mukavasti Amerikassa. Pidän monesta asiasta heidän asenteessaan. Renny vaikuttaa herkältä, piirre jota arvostan miehessä.

Vierailija
18452/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin katsomaan toista kautta ennakkoasenteilla. Jotenkin olen kuitenkin oppinut tykkäämään pariskunnasta. Mitä se on minulta pois jos onnistuvat asumaan mukavasti Amerikassa. Pidän monesta asiasta heidän asenteessaan. Renny vaikuttaa herkältä, piirre jota arvostan miehessä.

Kukaan ei ole sanonut että se olisi joltain pois asuivatpa missä ja miten tahansa. Outo ajatus että olisi sulta pois. 

Vierailija
18453/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa herkältä 😂😂😂😂 itkee ihan jatkuvasti ja liikuttuu omista puheistaan. Täytyy olla super raskasta nuorelle vaimolle. 

Vierailija
18454/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko itsesi paremmaksi ihmiseksi kun haukut täällä ihmisten tunteiden ilmaisua? Toivottavasti sinulla on ymmärtäväinen lähipiiri. 

Vierailija
18455/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ketjun päsmäri nyt lopettaa toi pomottaminen, etkö ite huomaa et sä törmäät töykeästi joka kommentin.t.sun haukkumasi Harlin fani ps.huomaatko et mä en ole se päsmäri😉

Vierailija
18456/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa herkältä 😂😂😂😂 itkee ihan jatkuvasti ja liikuttuu omista puheistaan. Täytyy olla super raskasta nuorelle vaimolle. 

Jaksamista sinulle, saat ilmeisesti voimia muiden talsimisesta. Taidat itse olla raskasta seuraa.

Vierailija
18457/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkille miehille 10pistettä,on mahtavaa kun mies näyttää tunteensa. 

Vierailija
18458/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita ketjun päsmäri nyt lopettaa toi pomottaminen, etkö ite huomaa et sä törmäät töykeästi joka kommentin.t.sun haukkumasi Harlin fani ps.huomaatko et mä en ole se päsmäri😉

Tätä omien kommenttien kanssa riitelyä mä diggaan!

Vierailija
18459/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua alkaa opastamaan mitä mieltä itse kunkin tuosta itkusta tulisi olla. Näin aikuisena tulee tosi kiusallinen olo. Liikutun itse heti kun toinen itkee, mutta tämän miehen tyrske on jotain hyvin outoa ja varmasti raskasta seurata vieressä. Itkeekö mies erinomaisuuttaan, vanhuuttaan, onneaan vai jotain haudattua syvää suruaan.

Nuori vaimo hädissään paijaa tyrskivää vanhusta kuin pientä vauvaa.

Vierailija
18460/26888 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee tunne, että Renny ei pääse työminästään irti, elää mielessään niitä menestyksekkäitä aikojaan, eikä ymmärrä, että se juna meni jo. 

En tiedä onko heidän parisuhteensa voimasuhteet oikeasti tuollaiset, esim. Johanna pyytelee anteeksi Rennyltä, kun puhuu jo jotain seuraavasta päivästä jne. Lisäksi tuo Johannan puhetapa, kehuu lähes joka lauseessa Rennyä suureksi ohjaajaksi, tai miten loistava ohjaaja hän on jne. Aivan kuin puolison tärkein ominaisuus olisi ammatti?! En minä ainakaan miehelleni toistelisi tauotta, miten mahtava lääkäri /sähkömies/putkimies hän on 😂

Vanhus vääntää itkua omista puheistaan, vaikuttaa alkoholisoituneelta ja kasvoistaan näyttääkin siltä. Show must go on, vaikka voisi jo pysähtyä ja keskittyä  perheeseensä?

Ketju on lukittu.