The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Mietin itsekin vauvan syntymän jälkeen, että kauankohan Johanna edes sai palautua ennen kun tuo narsu vaatii huomiota😵💫 Ja vähän väliä piti päästä treffeille. Ihan hirveä ukko. Lapsen piti muuttaa elämä ja "family first", no kuinkas kävikään..
Jotkut vielä jaksaa ihkuttaa somessa miten yltiömäisen ihana perhe ja iik.. kuka tuota katsoo tosissaan??
Referoikaas uusien jaksojen sisältöä<3
Katsoin putkeen 3 jaksoa uudesta kaudesta. Renny itkeskelee kun pitää mennä töihin eikä näe vaimoa ja vauvaa kuin parin tunnin ajan. Johanna toistelee miten outoa on, kun ei olla yhdessä 24/7. Hän mainitsee olevansa paitsi tuottaja, myös näyttelijä. Ja vielä urheilijakin. Jatkuvaa pussailua, shoppailua ja muuta söpöstelyä. Enpä taida katsoa enempää, tässäkin oli jo liikaa.
Varmasti Renny tekee duunia maailmanennätys tahtiin, mutta pari itkee (tai no Renny...), pitää tsemppipuheita, ikävöi jne. kuin mies lähtisi joka päivä rintamalle eikä kotiinpaluusta olisi varmaa tietoa.
SUURI UUTINEN meidän vauvan syntyminen🤣
Vierailija kirjoitti:
Coco on niin äitinsä näköinen!
Kyllä on ihan isänsä näköinen....
Mitenköhän Johanna pärjäisi tuottajana jonkun muun kuin Rennyn elokuvaprojekteissa? :)
Rennie itkee tekoitkua.
Jokke huutaa omg ihanaa.
Sosoa heilutetaan sylissä koko ajan.
Myy hylättiin kylmästi.
Katsoin ekaa kautta mutta ei jaksa kiinnostaa enää.
Sekavat fiilikset jää sarjasta. Onko Johannalla enää omia samanikäisiä ystäviä? Onko Rennyllä mlnkäänikäisiä ystäviä? Elämäntyyli jatkuvine lentomatkoineen ja shoppailuineen ei ole ekologisesti järkevää. Vai ajatteleeko ne ollenkaan sellaisia juttuja? Ehkä ei. Miten Johanna voi olemattomalla taidealan koulutuksella toimia tuottajana ja näyttelijänä? Sarja herättää monia kysymyksiä mutta ei vastaa niihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekavat fiilikset jää sarjasta. Onko Johannalla enää omia samanikäisiä ystäviä? Onko Rennyllä mlnkäänikäisiä ystäviä? Elämäntyyli jatkuvine lentomatkoineen ja shoppailuineen ei ole ekologisesti järkevää. Vai ajatteleeko ne ollenkaan sellaisia juttuja? Ehkä ei. Miten Johanna voi olemattomalla taidealan koulutuksella toimia tuottajana ja näyttelijänä? Sarja herättää monia kysymyksiä mutta ei vastaa niihin ollenkaan.
Mä aina mietin millä ihmeen pokalla tuo Johanna esiintyy niin niin tuottajana. Sama kun mä menisin naimisiin lääkärin kanssa ja tunkisin lääkäriasemalle konsultoimaan potilaita koskevissa asioissa. Kyllä on otsaa ja mun mielestä tekee itsestään pellen kaikkien silmissä. Viimeistään se maikkarin haastattelu, jossa ei osannut itsekään sanoa mitä hän tuottajana tekee, toi hyvin ilmi koko touhun naurettavuuden.
Rennyn vollotukseen on uudella kaudella tullut uusi tvisti. Ennen herkistyi omista puheistaan. Nyt vollottaa myös itsesäälistä. Voi minua, kun on niin rankat nämä yökuvaukset ja sinne vaan on mentävä. Vedettävä bootsit jalkaan ja mentävä kaivokseen töihin.
Johanna jaksaa silittää, paijata ja valaa uskoa. Sä selviät tästä, Johanna tsemppaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin putkeen 3 jaksoa uudesta kaudesta. Renny itkeskelee kun pitää mennä töihin eikä näe vaimoa ja vauvaa kuin parin tunnin ajan. Johanna toistelee miten outoa on, kun ei olla yhdessä 24/7. Hän mainitsee olevansa paitsi tuottaja, myös näyttelijä. Ja vielä urheilijakin. Jatkuvaa pussailua, shoppailua ja muuta söpöstelyä. Enpä taida katsoa enempää, tässäkin oli jo liikaa.
Vielä kun tietäisi mitä tuottaja tekee..No Renska kertoo mitä se on tehnyt ja kuinka ihanan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Johanna pärjäisi tuottajana jonkun muun kuin Rennyn elokuvaprojekteissa? :)
Varmaan muissa projekteissa pitäisi tietää mitä tuottaja tekee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aina mietin millä ihmeen pokalla tuo Johanna esiintyy niin niin tuottajana. Sama kun mä menisin naimisiin lääkärin kanssa ja tunkisin lääkäriasemalle konsultoimaan potilaita koskevissa asioissa. Kyllä on otsaa ja mun mielestä tekee itsestään pellen kaikkien silmissä. Viimeistään se maikkarin haastattelu, jossa ei osannut itsekään sanoa mitä hän tuottajana tekee, toi hyvin ilmi koko touhun naurettavuuden.
No Renny vastailee sitten viskin polttamalla äänellään Johannalle esitettyihin kysymyksiin
Vierailija kirjoitti:
Saan aina hyvät naurut, kun tulee telkkarista Harlinsien ohjelman mainos. Siinnä kuuluu Rennyn nyyhkytys hessuhopo-tyyliin; öhy öhy öhööö 😂
Mä aina repeän siinä mainoksen lopussa, kun oudosti pomppii käsi kädessä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin syy ukon romahdukdsiin on hänen ikänsä, 63 vuotias ei palaudu samalla tavalla kuin esim. kolmekymppinen. Muutamana kuukautena on 02-03 töissä, ja mt brakaa.
Kirjassaan se kehui olevansa paremmassa kunnossa kun kolmekymppiset!
Rennyllä on nyt toinen äiti.
Coco on niin äitinsä näköinen!