Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
9021/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan me sitä uutta vauvaa aletaan odottaa?

Kiirettä pitää jos noin vanha gubbe haluaa monta lasta.

Vierailija
9022/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baldwin sai just seisemännen:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9023/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori vaimo. Ja eiköhän molempien pidä haluta.

Vierailija
9024/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Milloin on leikkauttanut kohdun?

Vierailija
9025/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivari kirjoitti:

Miksiköhän minua ei ohjelma ärsyttänyt yhtään? Ihan virkistävää nähdä kun kaksi ihmistä on hullun rakastuneita ja kieltämättä viettävät erilaista elämää kuin minä. Ei ole minun onnestani pois. Siirappista? Kyllä vaan, mutta ennemmin sitä kuin ahdistuneita ja kitiseviä kaikesta valittajia. Ja hei, kaikkea ei pidä ottaa ihan tosissaan. Olin ymmärtäväni että osa heitoista oli myös läppää. Mistä tiedätte mitä Johannan lasissa oli? Onhan sitä kuohujuomaa myös alkoholittomana. Ei vaikuta miltään bimbolta joka juottaisi lapselleen alkoholia - päinvastoin. Eletään ja annetaan toistenkin elää. Omalla tavallaan. Ilman kitkerää negatiivisuutta.

Joo, sun mielipide, mutta anna toisten pitää omat mielipiteet? Ristiriitainen oli viestisi.

"Kitkerää negatiivisuutta"😁

Vierailija
9026/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennylle on tainut koittaa arki. Ei ole enään tippalinssissä jä näyttää potevan myötähäpeää kun Johanna puhuu Arnold Eckhartin edessä "heidän elokuvasta" mutta itseppähän Renny lähdit..

Vierailija
9027/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. Milloin on leikkauttanut kohdun?

Kai sillä on ollut syntyjään sellainen vaikkakin edellinen tehtiin sijaissynnyttäjällä. Tosi nätti nainen kyllä.

Vierailija
9028/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyi siinä, kun siunasivat vauvaa. Oikealla, mustatukkainen.

Jep ja häissä sitä haastateltiin.

Niin, siis häilyy jossain taustalla ilman mainintaa nyt tuomion jälkeen. Ekalla kaudella (ennen tuomiota) oli haastattelussa nimen kera.

Vierailija
9029/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekakausi oli kiva kun olivat niin selvästi alkuhuuman pauloissa. Tämä toinen kausi oli jo täysin lässähtänyt.

Vierailija
9030/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivari kirjoitti:

Miksiköhän minua ei ohjelma ärsyttänyt yhtään? Ihan virkistävää nähdä kun kaksi ihmistä on hullun rakastuneita ja kieltämättä viettävät erilaista elämää kuin minä. Ei ole minun onnestani pois. Siirappista? Kyllä vaan, mutta ennemmin sitä kuin ahdistuneita ja kitiseviä kaikesta valittajia. Ja hei, kaikkea ei pidä ottaa ihan tosissaan. Olin ymmärtäväni että osa heitoista oli myös läppää. Mistä tiedätte mitä Johannan lasissa oli? Onhan sitä kuohujuomaa myös alkoholittomana. Ei vaikuta miltään bimbolta joka juottaisi lapselleen alkoholia - päinvastoin. Eletään ja annetaan toistenkin elää. Omalla tavallaan. Ilman kitkerää negatiivisuutta.

Miksiköhän kaikki sarjasta sinisilmäisesti pitävät leimaavat itsensä positiivareiksi ja me kriittisemmin suhtautuvat ollaan kateellisia ja kitkerän negatiivisia? Ihailen monia oikeasti positiivisia julkkiksia, joista positivisuus loistaa sisältä asti ja on syvällistä sanottavaa elämästä. Se että suhtautuu kriittisesti itseään täynnä oleviin ihmisiin, jotka yrittävät markkinoida pinnallista positiivisuutta vaikka samalla tekevät mainostamiensa arvojen vastaisia valintoja ei tee minusta negatiivista ihmistä.

Vierailija
9031/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niiiin narkkarin oloinen AK, ihme jos on kuivilla..

Vierailija
9032/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Johannan nenä vino vai näyttääkö vaan siltä?

Vierailija
9033/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Coco on ihan äitensä näköinen <3

Vierailija
9034/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jotain uutta tekeillä? Harlins-tuottaja Carita Von Rutenhjelm matkusti Wieniin ja vihjaili instassa että on jotain uutta tekeillä. Sieltä aikoi matkustaa Bratislavaan. Nyt Johanna sanoo instassa, että on tänään ollut Wienissä tekemässä jotain 🤔

Toki voi olla että Caritalla on ihan muu projekti tekeillä ja treffaavat ihan muuten vaan.

Vierailija
9035/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kui Renskan nenä näyttää violetilta? Onkohan sille kehittymässä sieni siihen? Muutenkin karsee pärstän iho, ihohuokoset näkyy kilometrin päähän, ja silmäpusseja kasapäin.

Kaikilla deekuilla on violetti nenä ja verisuonia katkeilee poskissa. Alkoholi vaikuttaa ääreisverenkiertoon

Vierailija
9036/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Coco on ihan äitensä näköinen <3

On kyllä ihan isänsä näköinen, nenua myöten.

Jämäkkä leukakin on isukin peruja.😊

Vierailija
9037/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori vaimo. Ja eiköhän molempien pidä haluta.

Ovat maininneet haluavansa vähintäin viisi lasta. Ei siinä paljon nuorta vaimoa naurata, kun aviomies alkaa olla rollaattori-iässä.

Vierailija
9038/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä että kokoajan täytyy mainostaa että suunnitelmia on kauheasti ja tämä on vasta alkua. Heillä on ihana pieni lapsi, nauttisivat nyt oikeasti hänestä ja katsoisi miten elämä asettuu kun palaavat miamiin ennen kuin puhuu jo uudesta vauvasta. Ihmeellistä suorittamista mun mielestä.

Vierailija
9039/26888 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Rennyn äiti olikin päätähti ristiäisissä....spooky....

Vierailija
9040/26888 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä että kokoajan täytyy mainostaa että suunnitelmia on kauheasti ja tämä on vasta alkua. Heillä on ihana pieni lapsi, nauttisivat nyt oikeasti hänestä ja katsoisi miten elämä asettuu kun palaavat miamiin ennen kuin puhuu jo uudesta vauvasta. Ihmeellistä suorittamista mun mielestä.

Ne on dopamiinikoukussa. Sillon ei riitä mikään. Lisää lisää lisää lisää. Eikä sekään riitä. Vielä vähän enemmän.

Ketju on lukittu.