The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Miksei Renny tehnyt love sarjaa sen kiinalaisen tytön kanssa? Samaa juttua heitti ,että elämän rakkaus.Tästä sarjasta välillä tuntuu ,että ei tosi elämää.Pikkuisen vähän yliampuvaa noi hehktukset.Nyt kun vaan Renny pysyisi siinä lapsen elämässä.
Niinpä, jos olisi tehnyt hänen kanssaan tai tekisi aina kun löytyy uusi kumppani.
Huh, siinäpä olisi ohjelmistossa katsottavaa ja päiviteltävää😆.
Mutta ehkä ? se kuitenkin jää nyt tähän, ainakin puhuvat loppuelämän suhteesta.
Tuleehan sitä vielä ja kenties saamme lisäksi Making off- dokumentin tai peräti elokuvan!
Tosipohjainen draama?
Ja tietysti osat 1, 2 ja 3.
Joku sanoi sarjassa, oliko äiti tms., että Johanna on aina tykännyt olla esillä...
Jos olisin 60 kybänen miljonääri, haluaisin olla naisen kanssa, joka olisi hieman kokeneempi ja enemmän maailmaa nähnyt. Johanna ilakoi ihan kaikesta, kun näkee esim kaistaleen merta tai uima-altaan, hän kiljuu onnesta. Jonkun mielestä se on varmaan elämäniloa, mutta minusta se on vain teinien amerikkalaisista sarjoista oppima tapa reagoida ns hienoiksi koettuihin asioihin.
Pinnallista ja typerää näin 37-vuotiaan naisen mielestä, joka rakastaa matkustelua, mutta omaa jo kypsää ajattelukykyä ja rauhallisempaa suhtautumista elämään.
Mikäs sen muuton sieltä Lontoosta aiheutti?
Onhan America aina America, mutta kyllä Lontoon koti vaikutti paljon viihtyisämmältä.
Ja miksiköhän sellainen "ylimääräinen" muutto välissä...
Se kiva puoli rikkauksissa on, että voi muuttaa(kin) mielensä mukaan.
Jaa; Voi kun olen kyllästynyt tuohon keittiöön, muutanpa samantien asunnon, paikkakunnan...
Noo, menkööt koko maa muuttoon!
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että Johanna rakastaa Rennietä?
T kova närästys
Renniestä en tiedä, mutta Reniä kyllä...
Liikuttavaa kun Reni kuvailee Johannan luonnetta ihanilla sanoilla. Jos miettii kaikkia ominaisuuksia, joita Johannalla on, niin jos esim hoikkuus vaihtuisi 120 kilon elopainoon, olisiko suhde yhä ohjaajan makuun?
Uskon, että olisi. En hetkeäkään usko, että Rennie olisi Johannan kanssa vain ulkonäkösyistä.
Vanha ukko aina sormet saksena. Sais hävetä mokoma köntys.[/quote]
No ei tuo sovi kenellekään.
On myös tämä suomalainen some"vaikuttaja", Hanna G. miehineen jotka melko useassa kuvassa pällistelee ja näyttää "saksiaan".
Rennyhän sanoi jotenkin, ettei hän ymmärrä tapaa jossa onni ja menestys pitää kätkeä.
No ei tarvitse, mutta rajansa siinäkin.
Menee jo mauttomuuden puolelle ja toisten yläpuolelle asettumiseksi.
Haaahhaaa Renny lipsautti vahingossa "GO big or go home" selvästi Johanna huomasi virheen, mutta hihitteli vain hartiat korvissa. Tämä siis igssä.
Pikkuinen on aivan isänsä näköinen.
Sitä vaan ihmettelen, että vauva on kuvissa jalat suorina ja kädet levällään. Vauvoillahan on jalat ns. sammakkoasennossa noin pieninä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen muuton sieltä Lontoosta aiheutti?
Onhan America aina America, mutta kyllä Lontoon koti vaikutti paljon viihtyisämmältä.
Ja miksiköhän sellainen "ylimääräinen" muutto välissä...
Se kiva puoli rikkauksissa on, että voi muuttaa(kin) mielensä mukaan.
Jaa; Voi kun olen kyllästynyt tuohon keittiöön, muutanpa samantien asunnon, paikkakunnan...
Noo, menkööt koko maa muuttoon!
Alexsandra asui Lontoossa. Taitaa asua nykyäänkin. Kävi Oxfordissa suorittamassa kesäkursseja. Tuollaisen kälyn kanssa Renny ei halua olla tekemisissä, mutta lampaanrääkkääjän kanssa haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Haaahhaaa Renny lipsautti vahingossa "GO big or go home" selvästi Johanna huomasi virheen, mutta hihitteli vain hartiat korvissa. Tämä siis igssä.
Mä luulen et se oli ihan tarkotuksella kun jossain luki jotain bigger better babier tms.. :D
Juu, mitä jos J olisi 120 kg kansakoulunope ja renski työtön bussikuski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et se oli ihan tarkotuksella kun jossain luki jotain bigger better babier tms.. :D
Tais olla pöhnässä, kun höpötteli "meidän raskaudesta ja synnytyksistä" onhan se härski mielikuva go big hihhhhiihhhiii
Vierailija kirjoitti:
Pikkuinen on aivan isänsä näköinen.
Sitä vaan ihmettelen, että vauva on kuvissa jalat suorina ja kädet levällään. Vauvoillahan on jalat ns. sammakkoasennossa noin pieninä.
No ei kyllä oo, tumma tyttö, ihan äitinsä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mitä jos J olisi 120 kg kansakoulunope ja renski työtön bussikuski.
Miten nuo puhuu toisistaan kun olisivat aina tunteneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla pöhnässä, kun höpötteli "meidän raskaudesta ja synnytyksistä" onhan se härski mielikuva go big hihhhhiihhhiii
Lähes kaksimetrisellä on usein iso meisseli.
Renny: Dream big or go home.
Sidekick: Nii just, dream biig or kou home! Hahahahahahahahaha! *perin outoa naurua korvia viiltävässä falsetissa*