Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
6561/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen osa tehty ja toinen tulossa pian.Tuleekohan kolmas osa ?  Vai onko tokassa ristiäiset kuvattu.Välillä en kyllä ymmärrä tota julkisuuden hakua.

Vierailija
6562/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus ihmetellyt tuota Rita Tainolaa. Laittaa someen yhteiskuvia julkkisten kanssa kuin keräilyesineitä näytille. Häistä ja ristiäisistäkin heti suoriltaan päivitti yhkityiskohtia. Ja #hästägejä #käyttää #erittäin #taitavasti :D

Tainola on Rennyn pitkäaikainen ystävä. Varmasti kysynyt Rennyltä ja Johannalta luvan kuvien ja nimen julkaisemiseen somessaan. Tainolallahan on ainoastaan Twitter ja Instagram käytössä.

Tainola on tunnettu seurapiiritoimittaja jo vuosikymmenten takaa. Tuntee ja liikkuu hienommissakin piireissä kuin kala vedessä. Tuntee kuninkaalliset ja osan kanssa ystävystynyt. Ystäviä myös Hollywood piireissä.

Kuten Peter Nygård

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6563/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus ihmetellyt tuota Rita Tainolaa. Laittaa someen yhteiskuvia julkkisten kanssa kuin keräilyesineitä näytille. Häistä ja ristiäisistäkin heti suoriltaan päivitti yhkityiskohtia. Ja #hästägejä #käyttää #erittäin #taitavasti :D

Tainola on Rennyn pitkäaikainen ystävä. Varmasti kysynyt Rennyltä ja Johannalta luvan kuvien ja nimen julkaisemiseen somessaan. Tainolallahan on ainoastaan Twitter ja Instagram käytössä.

Rita pakotti Rennyn ja Markus Selinin sopimaan välinsä. Ukot olivat riidoissa monta vuotta.

Vierailija
6564/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa oman lasten ristiäiset myydään ja kuvausryhmä on paikalla kaikissa tärkeissä hetkissä. Renni tosiaankin elää huomiosta, mitään muuta syytä tuohon ei kai voi olla??

Rita se jaksaa hehkuttaa pappakaveriaan..

Intiimi sukujuhla levitetään someen. Rahaa on revittävä lehtijutuillakin

Kuka niille muka maksanut? Se että julkaisee kuvan somessa ei tarkoita, että joku maksaa kuvasta ellei samassa yhteydessä lue kaupallinen yhteistyö.. oliko niillä joku kaupallinen yhteistyö vai etkö vain ymmärrä miten some toimii?

Ooks vähä d....? Esim. iltapäivälehdissä on ristiäisistä juttua. Luulet sä lehtijuttujen olevan ilmaisia? Älä tuu mulle selittää somesta mitää buumeri🤪

Ihan oikeastiko sä luulet, että kaikille joiden instajulkaisua on käytetty lehtijutun lähteenä maksetaan? Luuletko, että esim Leppilammille maksetaan kun niiden häistä on julkaistu instakuvia? Kukahan se tässä boomeri on😂

Ooks kuullu trollaamisest?

No semmoinen selitys sitten, kun tajusit kuinka pihalla olet! Kerro nyt kuitenkin, että miten ne Harlibit saa instakuvista rahaa ja kuka maksaa?

Täällä oli niin tylsää! Pikku trollaus paikallaan. Älä nyt kuitenkaan hermostu enempää, leikkiähän tää vaan on🤪

Vierailija
6565/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Rennyn näköinen muksu. Nenäkin aivan sama.

Vierailija
6566/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainola on tunnettu seurapiiritoimittaja jo vuosikymmenten takaa. Tuntee ja liikkuu hienommissakin piireissä kuin kala vedessä. Tuntee kuninkaalliset ja osan kanssa ystävystynyt. Ystäviä myös Hollywood piireissä.

Joo tämän Rita muisti häissä mainita, mutta ei sitä kenen kanssa yöpyi aavikolla beduiiniteltassa.

Vierailija
6567/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita ei koskaan tägää Johannaa. Ainoastaan rennyn ja luukaksen.

Mistä tämä mielestänne kertoo

Vierailija
6568/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että lapsi saa kasvaa rauhassa ilman tv kameroiden ja somen tuomaa julkisuutta.

Vierailija
6569/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rita Tainola on moukka.

Vierailija
6570/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen osa tehty ja toinen tulossa pian.Tuleekohan kolmas osa ?  Vai onko tokassa ristiäiset kuvattu.Välillä en kyllä ymmärrä tota julkisuuden hakua.

Sillä kummitädillä oli ig tarinassa mun mielestä veneessä videokamera eli kyl kait matskua on luvattavissa jollakin kaudella? :D olisko sitten kolmas kausi koska se toinen alkaa pian

Vierailija
6571/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä kummitädillä oli ig tarinassa mun mielestä veneessä videokamera eli kyl kait matskua on luvattavissa jollakin kaudella? :D olisko sitten kolmas kausi koska se toinen alkaa pian

Nämä kaksikin kautta on liikaa.

Vierailija
6572/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Peter Nygård

Peter Nygård oli pelkkä nobody. Ehkä joku Aira Samulin ja joukko julkisuutta kärkkyviä misuja kiinnostuivat rahoistaan. Rita tuntee pitkältä ajalta kaikki tärkeät ihmiset, niin kotimaassa kuin ulkomailla, myös niitä oikeasti menestyneitä. Rita Tainola on ainoa todellinen seurapiiritoimittaja. Ota selvää. Rita oli siellä missä tapahtui. Terävä nainen jolla on aina ollut omat aivot.

Vierailija
6573/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se oli varmasti niin että Renny kumarsi käsisuudelmin ja Johanna niiasi kun Rita häipyi kyyteineen;)

Vierailija
6574/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämän Rita muisti häissä mainita, mutta ei sitä kenen kanssa yöpyi aavikolla beduiiniteltassa.

Älä ole yksinkertainen.

Vierailija
6575/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaksikin kautta on liikaa.

Miten niin? Eihän niitä kenenkään ole pakko katsoa?

Vierailija
6576/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mammat Mammat!

Niin katkeraa kateellista vuodatusta menestyneestä komeasta Rennystä

Vierailija
6577/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny komea ? No joku tykkää ja joku ei.

Vierailija
6578/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Peter Nygård

Peter Nygård oli pelkkä nobody. Ehkä joku Aira Samulin ja joukko julkisuutta kärkkyviä misuja kiinnostuivat rahoistaan. Rita tuntee pitkältä ajalta kaikki tärkeät ihmiset, niin kotimaassa kuin ulkomailla, myös niitä oikeasti menestyneitä. Rita Tainola on ainoa todellinen seurapiiritoimittaja. Ota selvää. Rita oli siellä missä tapahtui. Terävä nainen jolla on aina ollut omat aivot.

Pelkkä juorutoimittaja. Naama kuin petolinnun ahteri.

Vierailija
6579/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Mammat Mammat!

Niin katkeraa kateellista vuodatusta menestyneestä komeasta Rennystä

Ja kateuskortti🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
6580/26888 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää suomalaisten pahansuopaisuus ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä mua.

Ketju on lukittu.