Onko siunaantunut omaisuutta?
Kommentit (12)
Ei ole siunaantunut, mutta en olekaan uskovainen. Ihan itse on pitänyt tienata.
Pankissa on noin 25'000 euroa. Olen elämäntapatyötön. Olen ollut työelämässä vain kerran 1,25 vuotta. M27
No mun nettovarallisuus ehkä samaa luokkaa kuin ap:llä. Miehellä yli tuplasti tuon. Ollaan pienituloisia mutta säästäväisiä.
35-vuotiaana parisen miljoonaa osakkeissa ja muissa sijoituskohteissa. Ollaan asuttu koko ajan vuokralla. Muuttotappiokunnista ei asuntoa kannata ostaa, jos pitäisi ottaa lainaa. Paljon kannattavampaa on sijoittaa lainanlyhennysrahat ja saavuttaa 10-15 vuoden aikajänteellä taloudellinen riippumattomuus ja ostaa vasta sitten asunto, jos sellaista halajaa.
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaana parisen miljoonaa osakkeissa ja muissa sijoituskohteissa. Ollaan asuttu koko ajan vuokralla. Muuttotappiokunnista ei asuntoa kannata ostaa, jos pitäisi ottaa lainaa. Paljon kannattavampaa on sijoittaa lainanlyhennysrahat ja saavuttaa 10-15 vuoden aikajänteellä taloudellinen riippumattomuus ja ostaa vasta sitten asunto, jos sellaista halajaa.
Meillä meni vuokralla asuessa asumiseen yli 300€/kk enemmän rahaa siihen vuokraan kuin nyt ihan uuden talon lainanlyhennykseen ja kaikkiin asumiskustannuksiin yhteensä vaikka neliöitä on nyt 25 enemmän. Vuokralla jäi vähemmän rahaa sijoittamiseen!
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut keräämään miljoonaomaisuuden?
Itsellä pari miljoonaa omaisutta. Osa perittyä, osa työllä ansaittua. Ei ole siunaantunut.
Siunaantunut ei ole yhtään. Kovalla työllä olen jonkin verran onnistunut hankkimaan.
Osa on kovalla työllä ja säästäväisyydellä hankittu ja lisää siunaantuu parhaillaan. Reilu 120 ke käteisvaroja, talon arvo reilu 300 ke. Velkaa 70 ke. t. nainen50v
Tavallaan. Omistusasunto mutta koska olen velkajärjestelyssä niin ei.
Itellä ei ole kuin tarpeellinen ja vuokra-asunnossa irtaimisto. Mitään muuta omaisuutta ei ole, paitsi tämä ihmisyys joka minussa on kehittynyt.