Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan työelämä - jatkuvaa häirintää vapaapäivänä

Vierailija
19.04.2022 |

Mielestäni vapaalla ihmistä ei saa häiritä työasioilla. Siitähän ei makseta palkkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue työsähköpostia vapaalla, enkä vastaa työpaikan numeroista tuleviin puheluihin. Asia ratkaistu.

Vierailija
2/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mulla on työpuhelin erikseen joka on kiinni vapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä! Juuri lähdin kävelemään työpaikasta, jossa olisi pitänyt luopua viikon ainoasta vapaapäivästä "joustamisen" nimissä. Aikani siedin, kun omaa aikaa olisi pitänyt käyttää työasioiden seuraamiseen joka helkkarin päivä, mutta se viimeinen vaatimus katkaisi kamelin selän.

Vierailija
4/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies laittaa viestiä omaan henkilökohtaiseen puhelimeen koko ajan vapaapäivänä. Olen ajatellut ottaa yhteyttä luottamusmieheen. Mielestäni tämä ei ole sopivaa. Nuo viestit ovat yleensä vielä todella vähäpätöistä asiaa minkä esimies ihan itse osaisi ratkaista siellä töissä. Välillä minusta tuntuu että minun pitäisi olla se esimies.

Vierailija
5/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä taas olen esimies ja pölvästit alaiset yrittävät soitella vapaapäivinäkin, vaikka olen ilmoittanut, kuka on sijaiseni. Punaista luuria vain.

Vierailija
6/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaalla pitää päästä kokonaan irti työasioista. Parissa työpaikassa ollut "pakollista" liittyä wa-ryhmään jossa sitten raportoidaan työasiat, tämä siis kaikkien omilla puhelimilla. Onneksi ryhmän saa mykistettyä. Silti ihan typeryyttä.

Vierailija
7/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastaa työpaikan numeroon vapaalla. En mene ylimääräiseen työvuoroon. Sorry.

Sh

Vierailija
8/8 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko älkääkä lukeko viestejä. Ei varmasti tule viestejä kovin monta kertaa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi