Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerropa IHAN REHELLISESTI...
19.04.2022 |
KUINKA USEIN annat palautetta viranomaisille, kaupoille, yrittäjille jne. toiminnastaan?
KUINKA USEIN annat kehitysehdotuksia?
Veikkaan, että erittäin harvoin, jos koskaan. Miksi näin veikkaan?
No siksi, että tietyt asiat PYSYVÄT MUUTTUMATTOMINA vuodesta toiseen. Muutosta tapahtuu, kun tarpeeksi suuri joukko sitä vaatii.
Itse annan nykyään aika herkästikin palautetta sinne sun tänne paikkoihin, joiden kanssa olen jossain tekemisissä ollut ja kokenut palvelun huonoksi. Ja todellakin tunnen olevani AINOA, koska en havaitse minkään sortin muutosta parempaan.
En jaksa päivystää tässä nyt kovin pitkään, toivottavasti voin palata myöhemmin lukemaan vastauksia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Annan palautetta muutaman kerran vuodessa. Pitäisi antaa enemmänkin, etenkin positiivista.
Olen samaa mieltä kanssasi Ap. Toisaalta on kokemusta myös ääripäästä. Kävin Helsingissä aika monta kertaa koronatestissä samalla testauspaikalla. Kuukaudet kuluivat, mutta paikalle ei saatu minkäänlaisia opasteita (siis ei mitään merkkiä siitä, että täällä tehdään koronatestejä). Kun mainitsin asiasta ties kuinka monetta kertaa, näytteenottaja vastasi: Laita palautetta HUSille. En laittanut. Minähän olin juuri antanut palautetta suullisesti.
Mielestäni myös organisaation työntekijöillä on velvollisuus kehittää organisaation toimintaa. Asiakas on kuitenkin asiakas eikä mikään kehityspäällikkö.