Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain työn pitkän työttömyyden jälkeen, mutta olen jo aivan loppu

Vierailija
19.04.2022 |

Olin innoissani, kun sain työn, mutta tämä työ ei vaikuta siltä, että tässä kauaa viihtyisin sittenkään. Meneekö tämä tunne ohi? Tuntuu, että joudun opettelemaan kaikkea turhaa, perehdytys ​oli äärimmäisen huono ja rasittavaa kuinka jopa tauot pitää merkitä ylös. Täällä ei luoteta työntekijöihin.

Tiedän kuulostavani kamalalta, mutta en odottanut näin huonoa alkua. Olen niin lannistunut eikä toista työtäkään niin vain saada.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, olit jo ns. laitostunut vapaana olemiseen.

2/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne ei mene ohi. Olet saanut huonon ensivaikutelman ja se on siinä. Minäpä olen eläkkeellä. Ei tarvii tehdä töitä. Kesä tulossa ja aion nauttia

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittele vaan. Totut siihen. Ja etsi töitä koko ajan, nyt sulla on paljon paremmat mahdollisuudet päästä töihin koska avoimista työpaikoista 75% täytetään henkilöillä jotka ovat jo töissä.

Vierailija
4/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, olit jo ns. laitostunut vapaana olemiseen.

Onneksi olkoon, onnistuit kirjoittamaan kenties historian ristiriitaisimman lauseen! 👏😁

Vierailija
5/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään työ ei ole ihanaa ja mahtavaa. Sellaista työtä ei olekaan. Mikäli olet naturellina työelämässä, todennäisesti pääasiallinen tuntemuksesi on uupumus. Näin myös 99% muista nattu työläisistä.

Vierailija
6/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se menee ohi. Sit voit alkaa pikku hiljaa etsimään mieleisempiä töitä kun oot päässyt takas työelämään.

Vierailija
7/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku aina hankalaa. Varsinkin pitkän työttömyyden jälkeen. Älä nyt heti luovuta. Yleensä asioihin tottuu muutamassa viikossa ja sitten alkaa helpottaa, vaikkei nyt aivan kaikki asiat heti ratkeaisikaan. Ei kannata ajatella, että elämä on nyt hamaan loppuun saakka tämänhetkistä olotilaa. Työssä olevan on helpompi myös löytää uusi työpaikka kuin työttömän, joten mikä estää sinua etsimästä samalla uutta, jos se antaa toivoa. Mutta vähän sitkeyttä peliin nyt, ei saa heti luovuttaa!

Vierailija
8/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturellina?? Mitä tarkoitat?

Vierailija
9/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no, tuollaistahan se nyt on, kuulostaa huonolta valinnalta, siis tämä työpaikka, miksi hait juuri tähän työhön tai oliko se TE-toimiston osoitus, jos tauot on kirjattava, vaikuttaa oudolta?

Vierailija
10/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan tämän työn valitsit, vai mitä ?

Vierailija
11/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin pelkään. Siksi työtön.

Vierailija
12/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnittele vaan. Totut siihen. Ja etsi töitä koko ajan, nyt sulla on paljon paremmat mahdollisuudet päästä töihin koska avoimista työpaikoista 75% täytetään henkilöillä jotka ovat jo töissä.

Töissä olo toki parantaa uuden työn löytymismahdollisuutta, mutta nuo sinun prosentit. Suomen työttömyys on 6,7 % ja jos ne saavat 25 % työpaikoista, niin tällä matikalla työttömyys ei näyttäisi huonontavan mahdollisuuksia. 

Vierailija
13/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluottamus työntekijöihin voi kyllä karkottaa monet, ja jos työntekijä ei voi säädellä itse olotilaansa ja päivän kulkua. Varsinkin jos ei ole kriittinen ala kyseessä, vaan voisi joustaa.

Vierailija
14/14 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 3kk paikkeilla voi olla varma, onko työpaikka hyvä vai ei. Usein kuitenkin työilmapiirin huomaa heti, ja nyt vaikuttaa että on siinäkin ongelmia, jos työnantaja ei luota työntekijöihin ollenkaan.

Kannattaa varmaan etsiä uutta paikkaa ja ruveta jo säästämään myös työttömyyttä varten, jos uutta paikkaa ei löydykään. 6 kuukaudessa saat jo ansiosidonnaisen kerrytettyä, siihen päälle säästät vielä karenssirahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi