En osaa ajatella Taneli Mäkelää muuna kuin Hakalan Marttina
Aina kun näen sen, niin ajattelen että onpa tuo Hakalaan vanhempi poika vanhentunut, mutta hyvässä kunnossa edelleen. Oli se pirun hyvä rooli!
Kommentit (15)
Katso muuta tuotantoa.
"Kaverille ei jätetä" mainingeissa syntynyt Oh Nou tv-sarja on hyvä. Suosittelen.
Eikös se ole se Fakta Homman ukko tai Team Ahman "Nythän mä vasta hokasin että..." -ukko :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole se Fakta Homman ukko tai Team Ahman "Nythän mä vasta hokasin että..." -ukko :D
Team Ahmassa kerran väittelivät muistaakseni oliko joku auto Seat Toledo vai Ibiza, no itse olen kerran väitellyt oliko eräs auto Daihatsu Charmant, tai toisen väittämän Daihatsu Charade :D
Daihatsu Charmant oli se joka perustui takavetoisen Toyota Corollan tekniikkaan :P
Ei Marttina vaan Erkkinä, Pohjanmaasta.
Vierailija kirjoitti:
Erkkihän oli Martin poika.
Erkki "Eki" Julkunen (Helppo elämä)
Vierailija kirjoitti:
Erkki "Eki" Julkunen (Helppo elämä)
Tämä oli hyvä sarja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erkkihän oli Martin poika.
Joo, niinhän se oli.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se roolinimi siinä Ahmassa olikaan. PPP oli Jarno Ahma, ai niin, Alpo Kurkinen.
Tuota hahmoa en tiedä (eikä edes kiinnosta), mutta Taneli Mäkelä on niitä miehiä jotka paranee vanhetessaan.
Nykyään oikeinkin hot.
Minulle on jymähtänyt päälle Taneli Mäkelän, Ihmisten puolue - Tapsa Riihimäki, puolueen puheenjohtaja rooli. Se vaan oli niin hyvä sarja ja TM oli siinä todella uskottava ja hauska. Siitä jäi mielikuva päällensä. "Tiettyä muutosta". :DD
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jymähtänyt päälle Taneli Mäkelän, Ihmisten puolue - Tapsa Riihimäki, puolueen puheenjohtaja rooli. Se vaan oli niin hyvä sarja ja TM oli siinä todella uskottava ja hauska. Siitä jäi mielikuva päällensä. "Tiettyä muutosta". :DD
Voi katsoa Areenasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi katsoa Areenasta
Joo, olen katsonut ja myös Youtubesta löytyy pätkiä. Suosittelen! :D
Mihinkäs nuorempi Hakala on hävinnyt? Näyttelijä hänkin.