Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain on niin aggressiivinen suhtautuminen, jos

Vierailija
19.04.2022 |

ei ole terveyteen liittyvistä syistä voinut käyttää maskia? Miksi jotkut kokee oikeudekseen vähätellä toisen terveysongelmia ja korostaa kuinka itse tietää niistä paremmin?

Nyt, kun maskisuositus päättyi, tunnen helpotusta. Ei tarvitse enää vääntää ja perustella joidenkin änkyröiden kanssa, jotka eivät tajua, että eri ihmisillä on erilaisia ongelmia. Eikä sama sairaus välttämättä käyttäydy samalla tavalla kaikilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani paha astma.Ei voi käyttää maskia. 

Vierailija
2/7 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keneltäkään viitsinyt livenä vängätä, mutta minulle on jäänyt epäselväksi se logiikka että miksi esimerkiksi astma estää maskin käytön? Kun kuitenkin monessa saasteisessa kaupungissa astmaatikot nimenomaan käyttää maskeja ilman koronaakin jotta olisi helpompi hengittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä heitä jotka käyttävät maskia kun niiden paketissakin lukee ettei sovellu viruksen torjumiseen :D

Vierailija
4/7 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole keneltäkään viitsinyt livenä vängätä, mutta minulle on jäänyt epäselväksi se logiikka että miksi esimerkiksi astma estää maskin käytön? Kun kuitenkin monessa saasteisessa kaupungissa astmaatikot nimenomaan käyttää maskeja ilman koronaakin jotta olisi helpompi hengittää?

Astmoja on hirvittävästi erilaisia. Itselläni on allerginen astma ja maskeistairtoava pieni nöyhtä, pöly ja kemikaalit aiheuttivat todella pahan astman paheneman, johon jouduin syömään pitkän kortisonikuurin ja lääkäri kielsi maskin käytön.

Vierailija
5/7 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astmoja on hirvittävästi erilaisia. Itselläni on allerginen astma ja maskeistairtoava pieni nöyhtä, pöly ja kemikaalit aiheuttivat todella pahan astman paheneman, johon jouduin syömään pitkän kortisonikuurin ja lääkäri kielsi maskin käytön.

Jatkan vielä… keuhkoillani tuskin elettäisiin missään saasteisissa kaupungeissa. Sen verran ongelmia on.

Vierailija
6/7 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon keuhkoahtauma ja emännällä astma, maskit teki hyvää molempien hapenottokyvylle, alkuun oli vähän raskasta mut parissa päivässä tottu.

Mä kiolen tähän keuhkoahtaumaan vielä joku päivä, mut silti mä en oo niin heikossa hapessa et maskille en pärjäis, te ootte valehtelijoita.

Vierailija
7/7 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kutsuin teitä kaikkia valehtelijoiks, otan sen takas sun osalta, lääkärin käskystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi