Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI ***TU!!!! En olis ikinä uskonut!

Vierailija
06.10.2006 |

Niin vaan olen täälläkin toitottanut että mieheni ei petä. Kuinkas kävikään... Paskat!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetään. sopiva provo perjantain kunniaksi. nyt kaikki naiset omianne epäilemään! " varmaan sinunkin....."

Vierailija
2/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkottanut että kaikkien pitäis nyt epäillä ...vaan että olinpas väärässä ukkoni suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia oikein paljon!

Vierailija
4/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositteko? Miten selvisit? Onks teillä lapsia?

-sekava ap

Vierailija
5/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten se iskee halolla päähän.

Voimia ap:lle. Silti en malta olla sanomatta, että jos et olisi ollut niin varma miehestäsi, olisit ehkä antanut hänelle enemmän huomiota ja hellyyttä.

Vierailija
6/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on ollut hellyyttä ihan normaalisti täällä. Enkä siis ole mielestäni ollut elämällä ylimielinen kun uskoin ettei mieheni pettäisi. Luulin vaan ihan oikeasti että se on hyvä mies joka ei moiseen sorru. Mitäs siitäkin tulis jos pitäis elää uskoen että toinen joskus pettää??

Vierailija
7/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vielä tiedä kärynneensä... soitti just ' töistä' että pitäis käydä vielä työasioissa kaljalla puhumassa jotain bisnestä. Ja mä kun satun tietämään että se on lähtenyt konttorilta jo ennen kolmea. Eli soitti se akan luota ' lisäaikaa' .

Oon nyt niin kiukkunen ...psyykkaan vaan itseäni täällä etten käy käsiksi siihen retkuun kun tulee vihdoin.

-ap

Vierailija
8/12 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti, tosi ikävä juttu, jos tosiaan on totta. Voimia!

Vierailija
9/12 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tervetuloa joukkoon tummaan AP, you are not alone...

Vierailija
10/12 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun muistaa niin hoksaa ettei se seksuaalinen uskollisuus ole suhteen tärkein mittari ja kaikki on helpompaa.

AP, mitä miehesi tekeekään niin koita muistaa että sen tunteet sua kohtaan on silti aitoja nekin.

Tai sitten, ehkä se mies oli vaan lähtenyt kaljoille jo silloin kolmelta?

Vierailija
11/12 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että: " niin, sinäkin sitten vaihdoit perheesi pilluun" tms.

Vierailija
12/12 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä. En edelleenkään, vaikka tuntuu että siellä täällä petetään. Toisaalta, mun lähipiirissä ei hirveesti sitä harrasteta, ei ainakaan kukaan oo jääny kiinni. Luotan satavarmasti, ei tuu elämästä mitään, jos alkaa elää epäilyksen kanssa. Ja mies tekee paljon työmatkoja! Luotto pelaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän