Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikian Musta melody ei maistu millekään. Oletko samaa mieltä?

Vierailija
18.04.2022 |

Me mieheni kanssa olemme samaa mieltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä olikaan? Olen syönyt vain sitä kaikki mausteet, joka oli vähän laimea, ja viinietikka, joka on hyvää.

Vierailija
2/6 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä olikaan? Olen syönyt vain sitä kaikki mausteet, joka oli vähän laimea, ja viinietikka, joka on hyvää.

Viinietikka onkin hyvää, mutta nyt puhutaan Mustasta melodysta. Pussi väittää, että siinä on valkosipulia ja chiliä, mutta ei todellakaan ole. Se maistuu vienosti grillimaustetulta sipsiltä, mutta oikeastaan pahvilta. Olen hämmästynyt, koska Oikia mainostaa olevansa suunnilleen parasta maan päällä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinietikka onkin hyvää, mutta nyt puhutaan Mustasta melodysta. Pussi väittää, että siinä on valkosipulia ja chiliä, mutta ei todellakaan ole. Se maistuu vienosti grillimaustetulta sipsiltä, mutta oikeastaan pahvilta. Olen hämmästynyt, koska Oikia mainostaa olevansa suunnilleen parasta maan päällä. ap

Ok. Kuten sanoin, se "kaikki mausteet" oli myös aika laimeaa... vähän kuin vähän grillausmaustetta.

Vierailija
4/6 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki aivan liian laimeita.

Vierailija
5/6 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mausteinen matilda maistuu lihapullalta

Vierailija
6/6 |