Oonko loukkaantunut nyt täysin aiheetta?
Tapasin pari viikkoa sitten baarissa miehen jonka kanssa ollaan nähty useampaan kertaan. Hän kertoi mulle eilen, että hänellä on todettu sukupuolitauti. Typeryyttäni oltiin pantu ilman kondomia. Hän tarjoutui ja maksoikin mulle lääkärikäynnin samalle päivälle ja lupautui maksamaan jos tulee muuta.
Mulla on todella surkea olo tästä. Tuntuu siltä, että mua on kusetettu. Sanoin hälle etten halua enää tavata. Kerroin kaverille ja hän sanoi, että suutuin nyt täysin aiheetta. Onko niin?
Kommentit (50)
Jos sinusta tuntuu pahalta ajatus miehen tapaamisesta, niin olet aivan oikeassa. Kukaan muu ei voi sanoa mitä sinun pitää tuntea.
No se sentään makso sun käynnin. Et ehkä ihan turha mimmi hälle oo.
En ymmärrä kukaan viittii ihan "paljaaltaan" nykyaikana panna. Suojautuminen on ihan yhtälailla sun vastuulla. Ja ei mitään syytä loukkaantua, ihan täysin sun oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti
Kiitän, tunnen vähän samoin itestäni.
-ap
Jos mies kertoi heti kun sai tietää asiasta ja kerran vielä lupasi maksaa lääkärikäyntisi ja muut niin suutuit. Mistä hän olisi sen ennakkoon voinut tietää? Mielestäni hyvin asiallisesti ja reilusti häneltä hoidettu, vaikka tilanne onkin inhottava molemmille.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kukaan viittii ihan "paljaaltaan" nykyaikana panna. Suojautuminen on ihan yhtälailla sun vastuulla. Ja ei mitään syytä loukkaantua, ihan täysin sun oma vikasi.
Oli alkoholilla suuriosuus tässä
-ap
Jos olet itse suostunut ilman kumia niin ole suuttunut aivan turhasta. Mies on yhtä paljon "syyllinen" kuin sinä itse. Taudit ovat yleisiä joten jos haluaa ilman kumia, pitää hyväksyä että seksitaudin mahdollisuus on olemassa.
Mies poistoon, ei enää ajatustakaan hänelle. Itsellesi voisit olla vähän vihainen kun laitoit itsesi typerään vaaraan. Toivottavasti selviät taudilla joka on hoidettavissa. Miehellä voi olla muutakin mistä ei ole itsekään tietoinen.
No itepä suostuit suojaamattomaan seksiin. Olet itekin 50% syyllinen siihen, että sait sukuptaudin.
Siis olette tavanneet kaksi viikkoa sitten ja olette panneet?
Vika on miehessä. Naisessa ei ole mitään vikaa.
Hän otti aivan samalla tavalla riskin että saa sinulta sp taudin jos ei tiennyt omasta tartunnastaan.
Ootko käynyt suihkussa? Mene poliisiasemalle.
Olet.