Menikö pääsiäinen pilalle? Mokasitko itse vai tekikö sukulaisesi/perheesi/ystäväsi jotain ikävää? Saa avautua!
Olin suvun luona kylässä ja tarkoitus oli olla koko pääsiäinen siellä, mutta perheriidan tuloksena sain kilarit, soitin ex tempore taksin myöhään illlalla ja maksoin yli 100€ siitä, että halusin takaisin omaan kotiin tässä ja nyt...Nyt on morkkis ja kaduttaa, yhden typerän riidan takia hirveä rahanmeno ja kaikkien pääsiäinen pilalla :( Saa nähdä, menikö välit sukulaisiin pysyvästi
Vertaistukea kaipailisin. Miten ja miksi sinun pääsiäinen on pilalla?
Kommentit (17)
Liian nopeeta kului tämä pääsiäinen, en halua mennä huomenna jo töihin. Vasta viikon päästä.
Ei riitoja, eikä sukulaisia. Pitkästä aikaa istuttiin iltaa kavereiden kanssa. Nähty kunnolla ennen pandemiaa. Ihana pääsiäinen oikeastaan.
Tässä nyt palstailen ja mies valmistelee päivällistä ja lapsia odotellaan syömään. <3
Pahoittelut, ei vertaistukea täältä.
Anoppi kutsui kylään. Syötti lapsille sokerisia herkkuja kielloista huolimatta. Hermostui, kun lapset tämän jälkeen villiintyi ja hoki vain: Te sitten ostatte minulle uudet huonekalut, jos jotain menee rikki. Ei huvita enää kyläillä siellä.
Kannattaisiko hakea ammattiapua. Siskoni on samanlainen kuin ap. Todella itsekäs, lapsellinen ja epävakaa. Aina me muut saamme olla varpaillaan ja kulkea kuin munankuorilla, jottemme sano mitään väärää, kun heti tulee kilarit ja itkupotkuraivarit.
Yksin meni tämäkin pääsiäinen, kuten suurin osa juhlapyhistä, kaverit asuvat muilla paikkakunnilla ja sukulaisia en juuri tapaa. Yksinäinen olen muutenkin, mutta näin juhlapyhinä se korostuu, kun suurin osa on perheen, suvun tai kavereiden kesken...Olen 30+ perheetön nainen
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko hakea ammattiapua. Siskoni on samanlainen kuin ap. Todella itsekäs, lapsellinen ja epävakaa. Aina me muut saamme olla varpaillaan ja kulkea kuin munankuorilla, jottemme sano mitään väärää, kun heti tulee kilarit ja itkupotkuraivarit.
Sen verran voin paljastaa, että hain ammattiapua jo vuosia sitten, on kokeiltu niin lääkkeitä kuin terapiaa ja mistään ei apua. Omaan vaikean mt-taustan. Ikävää, että siskosi on samanlainen kuin minä, se ei ole helppoa kenellekään, ei itselle eikä läheisille...
ap
Vierailija kirjoitti:
Anoppi kutsui kylään. Syötti lapsille sokerisia herkkuja kielloista huolimatta. Hermostui, kun lapset tämän jälkeen villiintyi ja hoki vain: Te sitten ostatte minulle uudet huonekalut, jos jotain menee rikki. Ei huvita enää kyläillä siellä.
Hah hah, toi oli sulle oikein :D
Ennen vanhaan oli lähes kaikki pääsiäiset pilalla, kun appivanhemmat tunki kaikkina juhlapyhinä käymään ja minun piti passata niitä, huolimatta päivätöistä ja pienistä lapsista. Mies ei tietenkään auttanut. Otin eron ja nyt saan viettää juhlapyhät haluamallani tavalla, ilman miestä ja appivanhempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, toi oli sulle oikein :D
Miksi? Sanoin anopilleni monta kertaa, että niitä herkkuja ei saa antaa enempää, mutta ei kuunnellut yhtään. Turha sitten rähistä, kun lapset hyppii siellä seinille.
No ei muuta "ikävää" kun se etten ole yhtään pääsiäismunaa syönyt vielä,ei ole löytynyt alueen lähikaupoista yhtään. Että hyvin asiat kun tuo on suuri murhe 😅
Ei. En vietä pääsiäistä, koska en usko jeesukseen.
Liikaa kaljaa rahanmenoa,jatkuva väsymys, kämppä on kaaoksessa. Piti ostaa lammasta ja juhlistaa näin vaikka yksin pääsiäistä mutta taas se meni turhanpäiväiseen juomien tissutteluun. Vatsa kipee ja sekasin ja se rahanmeno.
Lauantaina kaaduin lapseni haudalla. Polvet mustelmilla, sormessa ja nenässä ruhjevamma.
Ihan normaali pääsiäinen kuin arkenani yksin. Ulkona paljon,Sää on ollut pitkään lämmin ja aurinkoinen,tosi mahtavaa.Pitkäperjantai aamu kello: 8. sain kyydin ystävältäni 2 eri hautausmaalle: Kävin sytyttää kynttilät.Sinä se yksin asuvan pääsiäinen kun elämä kaventunut. Tänään on juhlaa,sillä on lenkki sauna!
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina kaaduin lapseni haudalla. Polvet mustelmilla, sormessa ja nenässä ruhjevamma.
Tässä voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä voittaja.
Mutta onko totta?
Kyllä meillä osataan yksi pääsiäinen viettää riitelemättä. Kuka edes kehtaisi muuta.
Miehen kanssa riitaa ja nyt kumpikin mököttää tahoillaan, kiva on tunnelma juu...Mietin jo eroa tässä vaiheessa