Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yli 1 vuotiaiden äitejä joiden kuukautiset eivät ole alkaneet..

06.10.2006 |

Hei!

imetän edelleen aamuin ja illoin ja välillä öisin ja päivisinkin. Onko ihan normaalia siis että kuukautiset eivät ole vieläään alkaneet? Miten muilla? En niitä todellakaan sinänsä mitenkään kaipaile, mutta rupesi vaan mietityttään että onko normaalia että ovat näin kauan pois? Kertokaa omia kokemuksianne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkoivat sitten heti, kun lopetin imetyksen kokonaan. Tuskin kannattaa huolestua :)

Vierailija
2/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kohta 1v 1kk ja edelleen käytässä vain oma rintamaito. Kunnon kuukautisia ei vielä ole olllut, pari kertaa sellaista tosi vähäistä tiputtelua, ei muuta. Ainakin mun terkkarin mukaan ihan normaalia, jos maidontuotanto vielä käynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeinen yöimetyskerta loppui pari viikkoa aikaisemmin, mutta mä en usko, et se ehti kuukautisia palauttaa, vaan jos joku vaikutus oli niin töihin paluun myötä imetyksen kokonaismäärän vähentyminen. Kierto on ollut säännöllinen ja ovulaatiokin todistettavasti tapahtuu -ja olen jatkanut imetystä edelleen tosin nykyään saldo on 3-4 /vko, mutta kyllä maitoa vieläkin jonkin verran tulee.

Siis ihan normaalia.

Vierailija
4/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa johtuvan korkasta prolaktiinin tuotannosta. Imettäminen pitää sitä yllä. Ei sinällään vaarallista.