Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ja suosituksia sairausvakuutuksesta aikuiselle?

baba jaga
18.04.2022 |

Olen ottamassa sairausvakuutusta, kiinnostaisi kuulla suosituksia ja kokemuksia vakuutusyhtiöistä. Onko joku lähiaikoina perehtynyt ja jaksanut vertailla näitä? Onko jokin yhtiö erityisen tiukka (minulla muutama krooninen sairaus) vakuutuksen myöntämisen kanssa? Entä psykoterapia, onko ollut este? Kaikenlaiset kokemukset ja vinkit kiinnostaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä aihe mutta minulla on kokemusta vain noin 25 vuoden ajalta Pohjantähdestä, johon aikoinaan sairauskuluvakuutuksen otin ja on toiminut mainiosti. Sairauksia on tullut sinä aikana ja kaikki on korvattu. Kallishan se on mitä vanhemmaksi tulee. Nykyisistä vakuutusehdoista en tiedä mitään ja hinnoista muissa vakuutusyhtiöissä. En ala enää vaihtaa, kun joutuisi tekemään terveysselvityksen. Omavastuuta kannattaa katsoa: mitä suurempi se on, sitä halvempi vakuutus. Toisaalta jos omavastuu on iso, ei esim.normaalista yksityiskäynnistä hyödy mitään vakuutuksessa. Mehiläisen kanssa on Pohjantähdellä sopimus, jotta voi laittaa suoraveloituksena vakuutusyhtiöön. Itse ei tarvitse silloin maksaa euroakaan. Hyvä ollut esim.isompien toimenpiteiden yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi