Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha ystävä on aina pahantuulinen ja kaikesta eri mieltä

Vierailija
18.04.2022 |

Jos kyseessä olisi puolisoni, hakisin eroa. Nyt kuitenkin vaikea tilanne kun meillä on yhteinen kaveriporukka. En halua jättäytyä itse siitä pois. Kannattaiskohan suora kysymys ”mikä sua vaivaa”?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä? Kokemuksia?

Vierailija
2/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro tarpeeksi.  Kohdistuuko nyrpeys vain sinuun vai koko kaveriporukkaan?

Onko hän kateellinen sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoita hönelle hevosdildo

Vierailija
4/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahantuulisuus ja negatiivisuus on jatkuvaa. Vastaanväittäminen ja silmien pyörittely kohdistuu minuun.

Vierailija
5/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahantuulisuus ja negatiivisuus on jatkuvaa. Vastaanväittäminen ja silmien pyörittely kohdistuu minuun.

Niin, ja onko hän sinulle kateellinen? Et vastannut.

Vierailija
6/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni aloituksesta. Olen aina ollut kaikessa kriittitteinen ja vanhuuttani vielä pahempi.  Isäni tuli lupsamkammaksi kun ikää tuli.

Juttelin asiasta vanhan ystäväni kanssa, kun taas vuosien jälkeen tapasimme, olemme olleet ystäviä puoli vuosisataa. Kummallakin kaikkea takana, iloja ja suruja. Politikkasta tinkaamme, siitähän ei isossa porukassa saa puhua nyt mitään. Nykyhallituksestamme hän tykkään, minä taas en. Sodasta ollaan samaa mieltä, veteraani-isiämme ikävöiden.   Siinäpä sitä sovttelemista, mutta ymmärrämme toistemme historian, vajavaisuutemme. En tykkäisi ihmsiestä jolla ei ole mitään mielipiteitä, sellaisesta joka vain nyökyttelee joo joo kaikkeen.

Siitä olemme samaa mieltä, että jos olisimme nyt töissä lentäisimme kumpikin ulos, pään aukomisesta.

Vierailija
7/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka elämääsi jos tökkii. Jätä taaksesi kaikki kakka! Ota vastuu oma elämäsi ja jatka eteenpäin.Avaa uusia ovia .

Vierailija
8/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä voisin tietää onko hän minulle kateellinen?

Saattaa ollakin, mutta ei ole koskaan sellaista ääneen sanonut. Minulla on paljon ”helpompi” elämä ja olen fyysisesti täysin terve, toisin kuin hän.

Vierailija
9/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia?

Kannattaako silmien pyörittely ottaa puheeksi?

Vierailija
10/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdollista jutella kahden kesken rauhassa, ainahan voi kysyä, mistä on kyse. Vaikka aloittaa, että sulle on tullut sellainen tunne että kaveri on sulle jostain suuttunut tai ärtynyt. Ja voithan sanoa myös että sua harmittaa kun kaveri kommentoi ikävästi ja pyörittelee silmiään ja haluaisit selvittää teidän välit.

Vierailija
11/11 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vähän samanlaista. Arvelen että jotain kateutta tai omia ongelmia mielen päällä aiheutti äksyilyn. Kaveruus hiipui vaan kun annoin hänen vuorostaan ottaa yhteyttä (ei ottanutkaan). Jos teillä yhteinen porukka ehkä voisi kysyä onko kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän