Naapuri on taas heti aamusta kännissä
On jo ainakin kaksi kaljaa aukaissut parvekkeella, ärsyttää kun imee kaljaa aamusta asti.
Kommentit (35)
Mulla on kerrostalossa seinänaapurina 'utelias Ulla'. Hän työntää päänsä parvekkeeltaan, että näkee minun parvekkeelleni. En välttämättä ryyppää enkä tupakoi, mutta suihkusta tullessa olisi mukavaa istua omassa rauhassaan.
Nyt laitoin bambuverhon ja siinäpä kurkkii.
Helan går tirlittan tirlittan tirdallandei🥳🎊
T.Naaburi
Hanki elämä.Äläkä kytää naapureitasi! Jokaisella on oma partsinsa juoda mitä haluaa.Ei sinulle kuulu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin oli naapurit kännissä lähes koko pääsiäisen.Ennen puoltayötä yötä alettiin saunominen pihasaunassa ison porukan kanssa ja meteli oli järkky.
Aamulla kun herättiin,saunominen jatkui yhä.
Noh,sisään ei kuulunut ja ulkona ei itse oltu,joten siitä vaan!
Mutta kun kesä saapuu ja ollaan kokoajan pihalla,en ala juoppojen mölinää kaiket päivät kuuntelemaan.
Silloin saapuu paikalle virkavalta!
Ja ei,en muuta metsään.Minulla on oikeus olla pihallani ilman hirveää meteliä.
Asutaan omakotitaloalueella.Mitä jälleen opimme tästä? Sen että okt-asuminen sinänsä ei ole tie onneen, kuten täälläkin aina uskotellaan, vaan se että tuo okt sijaitsee KAUKANA NAAPUREISTA.
Tämä on totuus. V*ttumaisten naapurien, joista on äärimmäisen hankala päästä eroon, lisäksi kaikki työt pitää tehdä itse tai sitten vaihtoehtoisesti pitää pyytää jotain toista tekemään, ja se yleensä maksaa. Omakotitaloasuminen ei ole mikään tae onnesta ja rauhasta.
Toiset kokevat kaikki ihmiset vittumaisiksi eikä ole hyvä missään. Itselleni on pääasia ettei sisätiloihin kuulu maapureitten äänet eikä yöllä herää mihinkään ääniin. Ulkotiloissa pitää jonkin verran meteliä sietää, rakkien, työkoneiden ja lasten ääniä pääasiassa. En vaihtaisi rivi-tai kerrostaloon niistäkin kokemuksia ollen.
Aloittaja on kyllä tosi ikävä ihminen. Onneksi en tunne tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin oli naapurit kännissä lähes koko pääsiäisen.Ennen puoltayötä yötä alettiin saunominen pihasaunassa ison porukan kanssa ja meteli oli järkky.
Aamulla kun herättiin,saunominen jatkui yhä.
Noh,sisään ei kuulunut ja ulkona ei itse oltu,joten siitä vaan!
Mutta kun kesä saapuu ja ollaan kokoajan pihalla,en ala juoppojen mölinää kaiket päivät kuuntelemaan.
Silloin saapuu paikalle virkavalta!
Ja ei,en muuta metsään.Minulla on oikeus olla pihallani ilman hirveää meteliä.
Asutaan omakotitaloalueella.Mitä jälleen opimme tästä? Sen että okt-asuminen sinänsä ei ole tie onneen, kuten täälläkin aina uskotellaan, vaan se että tuo okt sijaitsee KAUKANA NAAPUREISTA.
Tämä on totuus. V*ttumaisten naapurien, joista on äärimmäisen hankala päästä eroon, lisäksi kaikki työt pitää tehdä itse tai sitten vaihtoehtoisesti pitää pyytää jotain toista tekemään, ja se yleensä maksaa. Omakotitaloasuminen ei ole mikään tae onnesta ja rauhasta.
Toiset kokevat kaikki ihmiset vittumaisiksi eikä ole hyvä missään. Itselleni on pääasia ettei sisätiloihin kuulu maapureitten äänet eikä yöllä herää mihinkään ääniin. Ulkotiloissa pitää jonkin verran meteliä sietää, rakkien, työkoneiden ja lasten ääniä pääasiassa. En vaihtaisi rivi-tai kerrostaloon niistäkin kokemuksia ollen.
Ja v*ttumaisten mopopoikien kovaäänisiä rakkineita!
Mikä ihme siinä on että pitää kytätä toisten tekemisiä?? Töissä ja kotona?? Onko ne omat piirit niin pienet. Keskittykää hyvät ihmiset niihin omiin tekemisiinne ja elämiinne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on että pitää kytätä toisten tekemisiä?? Töissä ja kotona?? Onko ne omat piirit niin pienet. Keskittykää hyvät ihmiset niihin omiin tekemisiinne ja elämiinne.
Ei vissiin ole sitä omaa elämää ja naapurin kaljapullon avauskin saa aikaan suuria tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin ole sitä omaa elämää ja naapurin kaljapullon avauskin saa aikaan suuria tunteita.
Siltä tuo näyttää ja kuulostaa.
Ei kaljanjuominen ketään naapuria haittaa. Vapaasti vaan. Mutta jos hommaa trampoliinin ja kiljuvia kakaroita, niin sitten suosittelen pikakiväärin hommaamista nopeasti.
Ihan nudena vielä hilluu ja huutelee.
Meillä on hyvä taloyhtiö, mutta on yksi, joka tekee joskus tuota. Mutta ei kai siihen voi puuttuakaan? Onko joku järestyssääntö, jolla voi kieltää taloyhtiön alueella päihtyneenä oleskelun?
Pydä päästä mukaan. Kumpikin tarvitsette selvästi seuraa.
Silloin kun juo on pakko jatkaa heti aamusta tai tulee krapula. Pitäisi naapurinkin sen verran ymmärtää.
Kuin tarkkaan sä kurkit naapurin parvekkeelle kun tiedät mikä tölkki siellä aukeaa?