En rakasta poikaystävääni enää
Tuntuu pahalta, kun en vain rakasta häntä enää. Hän taas rakastaa minua edelleen yli kaiken. Joka päivä kehuu kauniiksi ja maailman ihanimmaksi naiseksi, ottaa lähelle, suukottaa otsaa ja halaa ja ottaa kainaloon telkkaria katsellessa. Nukkumaan käydessä ottaa lusikkaan joka ikinen ilta. On tehnyt niin koko suhteen ajan jokainen yö. Olen joutunut sanomaan viime öinä, että haluan omaa tilaa. Tuntuu todella pahalta, koska mies selkeästi rakastaa minua edelleen ihan valtavasti. Häken sydämensä särkyisi pahan päiväisesti jos jättäisin hänet. Hän on ollut aina se yksinäinen koko elämänsä ajan. Hän kertoo aina välillä kuinka tuon hänen elämään valoa. Olen ihan umpikujassa, enkä tiedä yhtään mitä teen. Auttakaa, mitä ihmettä teen?
Taustatietona, että minä olen 19 ja poikaystävä 20
Kommentit (31)
Eli haluaako se olla kokoajan lähellä niin että tunnet tukahdusta?
Onko sillä omakin elämä? Siis että panee onnensa sinun varaan?
Pahimman palveluksen teet hänelle ja itsellesi ap, jos jatkat säälistä hänen kanssaan.
Kaikille elämässä tulee pettymyksiä. Ja varsinkin ihmissuhteissa. Se on niin normaalia. Olisi hyvin outoa ,jos niitä ei tulisi.
Sopiikaa yhdessä, että pidätte tauon ja katsotte jonkun tietyn ajan päästä, olisiko mieli muuttunut ja voisitteko jatkaa tai sitten erota lopullisesti ystävinä.
Niin me teimme vähän yli 20-vuotiaina ja nyt ollaan oltu yhdessä jo 55 vuotta.
On ollut ihan hyvä yhteiselo lapsineen kaikkineen.
"Tuntuu pahalta, kun en vain rakasta häntä enää. Hän taas rakastaa minua edelleen yli kaiken. Joka päivä kehuu kauniiksi ja maailman ihanimmaksi naiseksi, ottaa lähelle, suukottaa otsaa ja halaa ja ottaa kainaloon telkkaria katsellessa. Nukkumaan käydessä ottaa lusikkaan joka ikinen ilta. On tehnyt niin koko suhteen ajan jokainen yö. Olen joutunut sanomaan viime öinä, että haluan omaa tilaa. Tuntuu todella pahalta, koska mies selkeästi rakastaa minua edelleen ihan valtavasti. Häken sydämensä särkyisi pahan päiväisesti jos jättäisin hänet. Hän on ollut aina se yksinäinen koko elämänsä ajan. Hän kertoo aina välillä kuinka tuon hänen elämään valoa. Olen ihan umpikujassa, enkä tiedä yhtään mitä teen. Auttakaa, mitä ihmettä teen?
Taustatietona, että minä olen 19 ja poikaystävä 20"
Kamala miten alkoi ahdistaa jo pelkkä lukeminen!
Tuollainen liimautuminen kyllä ajaisi minut kauas ja näkymättömiin alta aikayksikön.
Itsehän sinun on päätettävä alatko marttyyriksi ja uhraat oman elämäsi (muista kuitenkin että mitään kruunua et tule saamaan).
Vaikea tilanne! Itse ollut samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
"Tuntuu pahalta, kun en vain rakasta häntä enää. Hän taas rakastaa minua edelleen yli kaiken. Joka päivä kehuu kauniiksi ja maailman ihanimmaksi naiseksi, ottaa lähelle, suukottaa otsaa ja halaa ja ottaa kainaloon telkkaria katsellessa. Nukkumaan käydessä ottaa lusikkaan joka ikinen ilta. On tehnyt niin koko suhteen ajan jokainen yö. Olen joutunut sanomaan viime öinä, että haluan omaa tilaa. Tuntuu todella pahalta, koska mies selkeästi rakastaa minua edelleen ihan valtavasti. Häken sydämensä särkyisi pahan päiväisesti jos jättäisin hänet. Hän on ollut aina se yksinäinen koko elämänsä ajan. Hän kertoo aina välillä kuinka tuon hänen elämään valoa. Olen ihan umpikujassa, enkä tiedä yhtään mitä teen. Auttakaa, mitä ihmettä teen?
Taustatietona, että minä olen 19 ja poikaystävä 20"
Kamala miten alkoi ahdistaa jo pelkkä lukeminen!
Tuollainen liimautuminen kyllä ajaisi minut kauas ja näkymättömiin alta aikayksikön.
Itsehän sinun on päätettävä alatko marttyyriksi ja uhraat oman elämäsi (muista kuitenkin että mitään kruunua et tule saamaan).
Useimmiten joka palstalla lukee siitä kun toinen on poistyöntäväinen ja sinä siss kannatat sitä? Niin tyhmä vastaus sinulta!
Ei, ei tuosta teidän touhusta tule mitään. Usko jo. Varmaan alussa aloitte olemaan , kun molemmat tarvisi sitä ns ” tyttö-poikakaveri ,kun muka kaikilla oli”.
No , nyt olette olleet , saaneet kertoa murheistanne, terapoineet toisianne, saaneet läheisyyttä yllin kyllin.
Se ensihuuma alkaa häipyä, näin yleensä käy kohtalaisen usein.
Siis mihin ihastuit hänessä aluksi ap. Oliko komea , hauska, valloittava, hurmaava VAI hiukan säälittävä ja aloit ns auttamaan häntä, kun näit ,ette voi ehkä huonosti ja sama saattoi olla sinulla itselläsikin. ???
Jo, tuo ,että hän sanoo, että ”tuot valoa hänen elämäänsä” , kertoo , että hän tarvitsee paapomista ja se tulee sinulle todella raskaaksi ,jos jatkat hänen kanssa seurustelua.
Mitä nopeammin erkaannutte , sen helpommalla pääsette kumpikin jatkamaan elämäänne.
Se seukkaaminen oli hyvää harjoitusta.
Kirjoitustyyli kertoo, että et kyllä ole noin nuori kuin väität...
Mitä äijänkäppänä täällä tekee?